King-Nothing Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Forhistore: Jeg bestilte Telenor ADSL på en hybel jeg hadde, men ble kastet ut derifra, så det måte jeg avbestille. Så flyttet jeg til en blokk, og snakket med nabo`n ang deling av ADSL abo. hans. Faren hans måtte tenke litt på det( siden det er han som eier stedet), og jeg fikk etter 3uker tenking et nei fra ham. De brukte det så lite, så de skulle straks si det opp. Javel, tenkte jeg og bestilte ADSL fra Tiscali. (Grunnet lave priser). Jeg ventet ca 4uker og 2 dager før jeg egentlig skulle hatt linja ringte jeg å purret. De sjekket opp, og jeg fikk beskjed om at de hadde fått feil fødselsdato på meg, så den ordren hadde stått stille i 4uker. (Denne datoen var i utgangspunktet feil, jeg forandret den samme dag som jeg fikk brevet fra dem, og fikk beskjed den dagen om at alt var i skjønneste orden). Da ga jeg opp Tiscali, og bestilte Online ADSL fra Telenor, og det er her det begynner... Laget en liten forhistorie, slik at dere kanskje skjønner hvor utroooolig klar jeg er for å få internett igjen. Jeg bor i blokk, og han som bor i etasjen over meg har ADSL fra Telenor. Så da skulle man vel tro at jeg også kunne få? Jeg ringte inn til de (Telenor) og bestilte ADSL Ekstra pakken. (2048/256). Alt gikk helt greit med bestillingen, og i dag kom pakken fra posten med modem. Montøren kommer om 1 uke. (Har ikkke tlf abonement, så jeg hadde ikke noe valg) Men tilfeldigvis var jeg inne på Telenor Kapaks og sjekket linja mi, og der stod det at de måtte sjekke linja manuelt først. Jeg ringte da til Telenor, og ei dame sjekket det opp for meg, etter litt venting fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne få ADSL. Grunnen var at det var for mange på den samme linja, så det var ikke plass til meg på den. Fa** i he***** tenkte jeg å slo det hele fra meg. Så sier hun plutselig at jeg kunne jo bestille vanlig analog tlf, fordi det var de pliktet til å skaffe meg, og så si den opp med en gang jeg hadde fått ADSL. Så det det ender med er at jeg må bestille tlf abo. Betale 995,- for dette, for å så si opp tlf igjen med en gang jeg har fått ADSL...Hvorfor kan de ikke bare legge inn ADSL, når de uansett vet at jeg bare legger inn tlf for å få det. Var jo Telenor selv som foreslo dette...Utrolig tungvindt. Måtte bare få det ut! Edit Skriveleif... Edit 2: Har nå snakket med en ny kundebehandler hos Telenor, og fikk beskjed om at jeg ikke kunne få ADSL selv om jeg bestilte tlf abo, så da får jeg heller bare smøre meg med tålmodighet! (Igjen) Endret 24. mars 2004 av knothing Lenke til kommentar
stian999 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Du har min fulle sympati Fins nesten ingenting værre enn å glede seg til å få adsl og så få melding tilbake at du likevel ikke kan få. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Hva kan man si ??? Det er bare trist ! Hvorfor kan du ikke få fast telefon ? TN må jo skaffe deg dette !!!! Bare fortsett å mase ! Ofte kommer det desverre an på om hvilket humør kundebehandlerene har når du snakker med dem ! Prøv å snakke med Kundeservice direkte på chaten !!! De er ofte mer behjelpelige enn mange av de premenstruelle sure Bi....... som du snakker med på telefonen ! Jeg kan ikke forklare hvorfor !!! Uansett, så må du ikke gi opp ! Endret 24. mars 2004 av FallenA Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hvorfor kan du ikke få fast telefon ? TN må jo skaffe deg dette !!!! Bare fortsett å mase ! Ofte kommer det desverre an på om hvilket humør kundebehandlerene har når du snakker med dem ! Prøv å snakke med Kundeservice direkte på chaten !!! De er ofte mer behjelpelige enn mange av de premenstruelle sure Bi....... som du snakker med på telefonen ! Jeg kan ikke forklare hvorfor !!! hehe, han sier jo at han kan få fast analog linje - og dermed også isdn, for den saks skyld. men det er ikke det samme som adsl. og hvis din innstilling er at de på telenor kundeservice er premenstruelle sure bitcher, så får du neppe allverdens service av dem. Lenke til kommentar
Instict Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 jeg opplevde noe lignende med kvalito... men jeg trengte bare å vente litt under 3mndr...(selv om jeg bestilte 2mndr før mitt gamle adsl abb gikk ut) Så jeg var uten inet i ca 3mndr..(hadde ferie i tillegg) Så jeg føler med deg.. og har sympati. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) el_cash...... Jeg snakker ikke om min instilling, men min erfaring!!! Jeg synes at instillingen til kunderservice direkte på chaten er bedre en kundeservice telefon. De virker mye mer oppdaterte enn resten, og Etter å ha snakket med kundeservice på telefon uten at de kunne hjelpe, har jeg kontaktet chaten og fått hjelp med en gang !!! Uansett så må jeg sympatisere med stakkaren som ikke får noen ting !!!! Dersom du synes betegnelsen "premestruelle sure bi...." setter tilbake kvinnesaken så kan jeg godt finne andre ord å bruke !!!!! Bare gi meg beskjed !! Endret 24. mars 2004 av FallenA Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 FallenA: Kunne ikke tenke deg at det er du som ikke kan forklare dem problemet ditt via telefonen, så de har kanskje problemer med å forstå deg, så når du kommer på chaten klarer du kanskje å forklare problemet ditt som de forstår. Skjønner, hehe. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Nei, det var ikke sånn hehehehehe............ Men uansett ! Back to topic !!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå