chil Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Mistet IPODEN min! Hvor F*** kan den ligge? ikke på jobb ikke hjemme noen som har en teknikk for å ikke ha gull fisk hukommelse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 teknikk for å trene hukommelsen, vel, løse kryssord.. men tror ikke det hjelper deg å finne ipoden din... rekonstruer dine siste dager så finner du den nok Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 er dette virkelig hardware relevant ? Jeg har en del Cd'er som jeg ikke finner, men jeg klager da ikke...... Lenke til kommentar
loggon Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 "Alle tenker" det skjer ikke meg! har det vært en rev på færde ? . Mest sansynlig er du i overgangs alderen og har blitt utsatt for alderdomstegn!. Lenke til kommentar
chil Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 er dette virkelig hardware relevant ? Jeg har en del Cd'er som jeg ikke finner, men jeg klager da ikke...... pokker da CD VS Ipod! finner kanskje halvparten av mine CDr men klager heller ikke på dette.. burde jo være en som har regnet ut sansynligheten hvor man glemmer og mister ting. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 sannsynligheten er størst for at man glemmer ting på dumme steder... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Du glemmer snart denne posten da den blir sikkert stengt. Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 er dette virkelig hardware relevant ? Jeg har en del Cd'er som jeg ikke finner, men jeg klager da ikke...... pokker da CD VS Ipod! finner kanskje halvparten av mine CDr men klager heller ikke på dette.. burde jo være en som har regnet ut sansynligheten hvor man glemmer og mister ting. Dersom du har mistet den hjemme, på jobb eller på skolen, let der..... Dersom du mistet den på bussen eller ute andre steder, hold et øye med QXl i nærmeste fremtid.... Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Mistet IPODEN min! Hvor F*** kan den ligge? ikke på jobb ikke hjemme noen som har en teknikk for å ikke ha gull fisk hukommelse? åååå jeg får vondt i hjertet mitt. Tenk, nå lider kanskje ipodden i lomma på en staner eller polakk Lenke til kommentar
chil Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Mistet IPODEN min! Hvor F*** kan den ligge? ikke på jobb ikke hjemme noen som har en teknikk for å ikke ha gull fisk hukommelse? åååå jeg får vondt i hjertet mitt. Tenk, nå lider kanskje ipodden i lomma på en staner eller polakk Stemm FRP! lå oss norske ha Ipoden i fre!!(Ikke seriøst Modus) Lenke til kommentar
sete Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Mistet IPODEN min! Hvor F*** kan den ligge? ikke på jobb ikke hjemme noen som har en teknikk for å ikke ha gull fisk hukommelse? åååå jeg får vondt i hjertet mitt. Tenk, nå lider kanskje ipodden i lomma på en staner eller polakk Og ikke i lomma på en nordmann? Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Og ikke i lomma på en nordmann? Nei ! Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Noe sier meg at du er innvandrer Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Noe sier meg at du er innvandrer Dere snakker om, det er jo totalt på jorde og off topic + rassisme. Lenke til kommentar
creation Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Den er der du finner den , eventuelt der du sist leter Lenke til kommentar
xthal Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Dere snakker om, det er jo totalt på jorde og off topic + rassisme. rasisme, haha, om det der er rasisme så burde jeg vert bura inn på livstid men du finner den nok liggende på pulten på jobben eller på skrivebordet hjemme, det bruker jeg å gjøre Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Posten stenges og brukeren får en advarsel for dette tullete spaminnlegget. Hvis du virkelig tror at noen her med synske evner kan hjelpe deg får du prøve på nytt i Off Topic, uten et så stort antall smilies Endret 24. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg