Tfosheim Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Nye LCD-skjermer fra BenQ BenQ lanserer i dag to nye 17-tommers LCD-skjermer. Den ene med oppgitt responstid helt nede i 12 millisekunder, mens den andre får innebygget webkamera. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 tja med innebygde høytalere og mangel på DVI tror ikke jeg dette blir en bestselger... Har sendt mail til BenQ for å få mere info om planene her. De må gjøre bedre for å tilfredstille et krevende forum som oss:) Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 stå på oivind_dahle. Som sagt er jeg utålmodig etter ny skjerm, men har valgt å vente siden det kommer så mange nyheter nå til våren. B) Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 men en responstid på 12ms er ikke å forakte 25 ms er iallefall for meg HEEELT ubrukelig. Skjønner ikke hvordan folk kan klare å spille med slike etterslep.. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Utrolig hvor fort Benq svarte meg, under 1 min!!! Uansett: Hei Øyvind! Kommentar til artikkel: FP783 kommer 12 ms og DVI inngang. Se link til spek vår hjemmeside http://www.tci.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2533 Denne får vi inn i slutten av måneden. Til dere andre: Den er bestilt til test:) Og sendes med en gang de får et prøve-eksemplar inn Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg synes BenQ virker som en meget bra konkurrent til andre topp-firmaer i LCD-klassen. Har ikke hørt om BenQ før nå utenom at jeg har en cd-brenner fra BenQ. Trodde dem var sånn middelmådig, men dette er virkelig overraskende bra! Muligens jeg kjøper meg en sånn? Er avhengig av ekstremt god oppdateringshastighet iallefall. Er det andre konkurrenter som er i nærheten av denne MS'en? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Fredirk^- Ikke heng deg for mye opp i ms. Men siden du spør så har Samsung 172x 12 ms Benq er faktisk en meget bra skjermprodusent etter min erfaring.... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) edit: Ehm ja, så var det dette med å åpne sider i bakgrunnen og svare noen minutt senere da Endret 24. mars 2004 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Ser fram til å høre resultatet av denne testen. Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Vi ser alltid frem til å høre resultatet av Øivind sine tester Selv om jeg ikke skal kjøpe LCD med det første (Har en 19" CRT som jeg har planer om å bruke minst et år til) er det veldig interessant å lese om.. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Designet på den nederste skjermen, var direkte stygg. Men det er jo en smaksak. Iriiterer meg også over at det er innebygde høyalere. Lenke til kommentar
laerda Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 men hvordan er BenQ med døde pixler. Er det stor kjngse for at man sitter igjen med en skjerm med døde pixler om man kjøper BenQ? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 MaxTiger: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=223561 Lenke til kommentar
Ikon Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Fredirk^- Ikke heng deg for mye opp i ms. Men siden du spør så har Samsung 172x 12 ms Benq er faktisk en meget bra skjermprodusent etter min erfaring.... Men, ms er jo en faktisk måline enhet? Så hvis standarden for denne testen er god nok så er vel det en bra måte å måle ytelse for ghosting? Personlig så kjøper jeg ikke lcd til gaming maskin før de er nede i 10 ms og de faktisk holder det de lover edit: Rettskrivning. Endret 24. mars 2004 av Ikon Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 12ms er nice.. Men innebygde høytalere er tull Lenke til kommentar
occurrence Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Det var flotte nyheter. Jeg venter fælt på FP783. Har gjort det et par måneder nå. På tide å få skiftet ut den slitne, 7 år gamle Fujitsu Siemens 15" crt skjermen min, som umulig kan være god for øynene. Hvis du forresten tar en titt på denne skjermen på www.mpx.no f.eks. vil du se at her er høytalere og webkamera tileggsutstyr, noe som får skjermen til å se en del bedre ut. I følge www.mpx.no antar de at den kommer 04.04.04. Så får vi håpe det. Og så får vi håpe at ventinga ikke var forjeves. Bare tanken på å spille Unreal Tournament 2004 på denne skjermen er til å få gåsehud av, eller hva sier dere? Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Dinside.no har testet denne skjermen nå... karakter 5 Negativt med skjermen er at betraktningsvinklen ikke er imponerende, men høyst ordinær. Dinsides test av Benq FP783 Hvordan går det med HW.no's test? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 henter på postkontoret i morgen bcorny... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 "innebygget" webkamera Det så jo rett og slett ekkelt ut. Plastsveisa på et middelmådig webcam liksom.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå