TrygveK Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Heisann, Jeg vurderer å kjøpe en ny CPU kjøler til min Intel Pentium 4 Northwood 2.8Gb - C HT 512kb 800MHz prossesor (socket 478). Har dere noen spesielle dere kan anbefale? For resten av system se min "underskrift". Kan jo legge til at jeg relativt nybegynner og verdsetter lav lyd fremfor økt yteevne....... Mvh Trygve Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Zalman CNPS7000ACU, helt klart! Tung og stor, men stille og kjøler utmerket. EDIT: Men sjekk for all del at den passer på ditt hovedkort før du kjøper. Kompatibilitetsliste finner du på Zalmans hjemmesider. Endret 24. mars 2004 av Aetius Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Ville nok heller valgt MIST FROSTBITE Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Mist frostbite lager mer bråk enn Zalman sin. Jeg venter fortsatt på min Zalman vifte. Det er den vifta jeg har mest positivt om Lenke til kommentar
TrygveK Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Jeg ble nemlig anbefalt denne av digitalimpuls...... GigaByte PC021-VG Hva mener dere??? Mvh TrygveK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå