Galandrik Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Jeg har en Dell Dimension XPS R450 som jeg akkurat innstalerte XP home på. Og når jeg kommer inn ser jeg at skjermen `skjelver´. Jeg har prøvd å stille ned skermoppdateringsfrekvensen, men da ``skjelver den bare enda mer`. Jeg kjører nå med en oppløsning på 1280x1024 noe som gikk fint før. Noen råd? Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Ny driver til skjermkort? Lenke til kommentar
Galandrik Skrevet 26. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2002 Nei, driverene til skjermkortet funker... Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Du må øke refresh rate på skjermkortet gå inn på innstillinger for skjerm i kontrollpanel - på fanen du velger oppløsning skal det være en knapp for avansert - trykk den og på en av fanene der skal du kunne øke oppfrisknings hastigheten - Sett den til 85 Hz el høyere! Lenke til kommentar
Galandrik Skrevet 27. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2002 Jeg har prøvd opp til 100hz, det ¨skjelver¨ fremdeles (mindre nå men...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå