Gå til innhold

Minne til bærbar

Anbefalte innlegg

Sitter og skal bestille minne til en packard bell IGO 2444 for noen jeg kjenner.

Den er kjøpt på elkjøp, og ja..Det er oppgitt på siden til packard bell, at den kan utvides med max, en 256 MB, SoDIMM PC133 brikke. Det er loddet på 128 MB på hovedkortet.

Jeg har gambla på og bestille denne brikken fra komplett. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...7&GrpID=20&s=pl

Spørsmålet er hvor stor sjangs det er for at det virker.

Packard Bell kan ikke levere minne til maskina, komplett og psdata, ønsker egentlig ikke selge minne pga av mulig retur. kingston og andre spesialminne leverandører, har ikke packard bell sin igo 2000 serie i sitt sortimang engang. Denne packard bell maskina er nok lagd i for lite antall til det.

Alternativet hadde vært og tatt med maskina til elkjøp, eller lignende og latt de sette i et minne, men for et styr da, og dyrt ville det også bli.

Synspunkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stor sjanse for at den brikken passer helt fint, med mindra maskinen er sær og krever spesialminne. Jeg har skiftet minne i fire bærbare (en Advent, en Compaq Presario og to Dell) og denne brikken ville ha passet i alle sammen. Compaq'en ville riktignok kun ha klart å aksessert 128MB av brikken, men den ville ha funket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...