hogamaster Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hei, har et asus a7a266-e med ali magik1 chipset. Lurer på hvor kraftig CPU man kan putte på dette kortet. Minnet er DDR 3200 x 1 gb. Tror systemet sparker bedre fra seg med litt bedre prosesser (så kraftig som mulig selvsagt. Er ikke mye å spare på 266 fsb'ere nå). --- litt info om kortet fra sidene til ASUS-- The ASUS A7A266-E is a Socket A DDR motherboard based on the ALi® M1647 chipset. In addition to significantly enhancing system performance with support of the latest UltraDMA/133/100, DDR DRAM, the ASUS A7A266-E offers flexibility by also supporting PC133 SDRAM. AMD® Athlon XP / Athlon / Duron processors of 500MHz up to 1.4GHz+ will benefit from the optimal performance delivered by this ATX motherboard, and you'll effortlessly power through today's most demanding applications like never before. -- Ellers har jeg 350w psu og denne cpu kjøleren: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SCFSM1175XT takker for alle svar! Lenke til kommentar
hogamaster Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 glemte å si at nå kjører den på en athlon 1,33. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Kjøp av nytt Hk og CPU tror jeg ikke ville vært dumt Minnet ditt kan ikke yte maks med det HK heller. Lenke til kommentar
hogamaster Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Veit det, kjøpte det fordi det var rimelig 600 for 512 mb for litt siden.. nytt HK er noe jeg ikke orker styre med nå (avinstallasjon av OS, legge inn alt på nytt osv). Bare hypp på å dytte inn en litt varmere CPU. Hvor "varm" kan jeg få på dette hovedkortet er mitt spm?!! Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 absolutt et nytt HK ja:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå