Flakkmeister Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 skvetter like j*vli ver jæ*vla gang jeg ser jeg :smile: Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 27. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2002 Quote: On 2002-03-27 01:05, Flakkman skrev:HELVETE jeg SKVATT! Nesten som de tre hodene som popper opp i eksorsisten fra tid til annen i noen få millisekunder Det er fæle greier! Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 God Damn!! Hoppet en halvmeter :smile: Sett 1m fra skjermen, så ingenting galt. Så begynte jeg å se nøyere etter 30cm fra skjermen og pluttselig -> <- Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Er det lyd også? Visst fa*n er det lyd! :smile: Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 27. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2002 FY F A E N jeg skavtt!!!! Så det en gang til nå, med lyd. Det var creapy asså... Tenkte for meg selv at jeg var forberedt på at det skulle komme... men så hadde jeg på lyd denne gangen, og GOD DAMN!!!! Pulsen gikk fra rundt 70 til 200!!! Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 27. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2002 Jaja... nok morro for i dag! Nå skal jeg legge inn XP på nytt! Må jo ha clean install når man kommer til TG :smile: Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Du skulle lagt til: PS! Skru lyden opp på full styrke, det kan være til hjelp D æ ven det skal jeg prøve Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 27. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2002 Quote: Skru lyden opp på full styrke, det kan være til hjelp D æ ven det skal jeg prøve Please man! Save yourself the horror! Lenke til kommentar
asad Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 F**** , kl er 01:30 , tenkte jeg skulle finne feilen. Alle i familien har lagt seg så jeg brukte øretelefoner.. så går jeg inn på linken din. Jeg holdt på å dø..seriøst! he he..bra link Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 UÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!! IKKE SKREMM MEG SÅNN FFS!! Hadde ikke lest postene under først så jeg SKVATT SOM FAAN!!!! Har nettop spilt CS på FULL LYF i headphones'a!! Og fy FAAN Jeg skvatt.... og nå som det er mørkt ute og jeg sitter alene på rommet mitt... Amd_guru, vil du komme å trøste meg :sad:? BUHUU *grine*. Jeg er redd _________________ Mvh. Simen Bakke ________________________ PII 400Mhz Voodoo2 12MB 3DFX-KORT 192 MB RAM Diskettstasjon [ Denne Melding var redigert av: hasuwest på 2002-03-27 01:34 ] Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 27. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2002 Den er scary ikkesant Fikk meg et sjokk andre gangen jeg så den jeg også (første gang hadde jeg ikke lyd)! Lenke til kommentar
mbst Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Å FYTTE HELVETE!!!!!!! SÅ skremt har jeg ikke blitt på flere år. Det er ikke kødd en gang. Ryggen spente ut fra stolen, og hendene er fortsatt lettere shaky og svette. Hvis går på tå før jeg får skrudd på lyset på rommet mitt når jeg skal legge meg i natt, vet jeg hvem som har skylden. Helt seriøst. Og nei, jeg er ikke spesielt lettskremt. Lenke til kommentar
eught Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 fy *********** d var **** skummelt! dette var mye skumlere enn excorsisten. den er jo komedie i forhold! Lenke til kommentar
asle Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 åååååhhhhhhhhhh pacemakeren min __/__/__/__/__/-------------------------------- Lenke til kommentar
Sword_Mas Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Jah. Huska når ej såg den fyrste gong.. Klart ikkje å finne noke feil.. zooma inn på PC-en og plutselig... WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ! Trudde ej skulle daude... Sinnsjukt bra.. He framleis mareritt om det.. Noken som veit om det e noken som he dødd av den? Lenke til kommentar
asle Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 vel jeg daua ikke men fikk i allefall renska ut nikotinen av dei tette blodårene mine med det kjempe bykset hjertet tok nå ja bare håper ikke nikotin kladden er på vei opp i hjernen :-P Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 har sett den for en god stund siden så på den igjen nå fremdeles like skummel jeg så den en gang på lan kl 5 om morgenen var rimelig trøtt satt 2 cm fra skjermen så hopper den typen frem!! :sad: [ Denne Melding var redigert av: mais på 2002-12-13 21:12 ] Lenke til kommentar
fondus Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 What a ugly little thing... Nå våkna affal alle sammen i huset klokka 3 om natta :razz: Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 30. mars 2002 Del Skrevet 30. mars 2002 Har aldri blitt så redd framfor PC'en før, og den lyden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå