sfRoyal Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 ITavisen skrev dette.. Huff, huff!! Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hvordan i svarte er det mulig å bruke så lang tid?? Jeg har en liten følelse at dette er et resultat av vår stadige tørst etter "best grafikk". De bruke så pass lang tid på spillet at når de nærmer seg slutten, så er grafikken utdatert, så remaker de grafikk. Det tar så lang tid at det igjen er blitt utdatert... Skal ikke være lett! Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 DNF er i ferd med å bli et pussig fenomen ja. Synes det er merkelig at de satser så mye på å være 'best på alt' når spillet engang kommer istedet for å slippe et nytt spill i 'Duke Nukem-serien' (som garantert hadde solgt bra) hvert annet år med en eksisterende grafikkmotor istedet. Men all ære til dem for at de ikke melker konseptet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 ingen grunn til å bry seg om spekulasjonene, altså, grunnen til at dnf ikke kommer til å vise seg mer på e3 er pga broussard sitt syn på det hele. han sier selv, de trenger ikke være på e3 for å slippe en video osv av dnf, når de vil få like mye oppstyr bare ved å legge den ut på server, og det vil være billigere for dem. "Utvikleren ville nå ikke engang annonsere hvorvidt DNF blir ferdig før 2006 eller ikke. Og det er ikke snakk om å vise frem noe som helst på årets E3-messe i Los Angeles i mai." selvfølgelig vil ikke utvikleren annonsere om spillet blir ferdig før et visst tidspunkt, det er noe broussar nekter å svare på. det er noe som man bare kan glemme å få svar på, så det er ikke noe sjokk at han ikke vil fortelle noe, siden det har med den fantastiske release datoen deres å gjøre. "Da er det en liten trøst at grafikken angivelig er super-rå, og at det i dag ikke finnes hjemme-PCer i stand til å kjøre spillet med alle detaljer i 1600x1200 oppløsning." 3drealms "folket" er stor i kjeften, de sier ingenting om sitt eget spill, de foretrekker å bruke tiden sin på å rakke ned på andre ting. slik som når far cry ble nevnt, og man kommenterte vann-grafikken, det første broussard sier er at selvsagt kan 3drealms lett legge til noe slikt i dnf, det er jo barnemat (ikke ordrett selvsagt, men de er temmelig overlegne). jeg liker ikke innstillingen deres, ikke på noen som helst måte. de eneste kommentarene jeg faktisk har lest fra 3drealms om dnf (i det siste) har vært - super grafikk, helt overlegent gameplay. mer enn det sier de ikke. bare så det er sagt, i dag finnes det ikke hjemme-pcer i stand til å kjøre doom3 med alle detaljer i 1600*1200, samme gjelder far cry.. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Det er jo ikke overlegent av 3DRealms å si slikt. Det er jo bare i sann Duke Nukem ånd.. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Les heller denne tråden... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 si meg en ting: lever de fortsatt på suksessen og pengene Duke Nukem 3d førte med seg for 8 år siden? eller har de kommet ut med flere spill for å finansiere et så langvarig prosjekt? Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 De lever nok endel på forrige Duke Nukem, pluss noen spinnoff Duke Nukem-spill. Også har de gitt en hjelpende hånd med Max Payne blant annet. Så penger har de nok nok av. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Det er nok først og frems Duke og Max Payne de lever av. Ser at det har kommet et antall versjoner av DN for PS2 og GameBoy. For min del, så har jeg ingenting imot å vente et par år til, så lenge Duke Nukem 4ever blir det råeste spillet ever. Men det må bli langt bedre en Max Payne 2, som hadde brukbar grafikk, men kjedelig gameplay. Håper bare ikke de ofrer gameplayet til fordel for grafikken. mvh Pantera Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 pantera, jeg er sjokkert over at du mener gameplayet til max payne 2 var kjedelig... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Max Payne 2 var jo ganske ensformig da. Hadde det ikke vært for grafikken så hadde nok ikke det spillet vært mye annet enn en middeligmådig FPS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå