Lucifer 666 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Har laget en helt enkel addresse som jeg skal legge ut bilder på. Men hvordan kan andre laste opp bilder på siden UTEN å bruke ftp sånn som her? Har prøvd å kopiere den kildekoden å lagt den i en mappe som heter Upload Bilder, men det funker ikke. Har ingen peiling på web side programering og skal kun ha en enkel side som denne for bilder. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) du må bruke server-side, se litt i php forumet... Edit: leif; Endret 24. mars 2004 av magikern Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Skal det ikke gå ann å bare kopiere kildekoden til denne? Skjønner minimalt av dette her jeg Lenke til kommentar
Knebba Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 brukte det scriptet jeg og, men måtte flikke litt på det for å få det til å virke... hvis noen flytter tråden til php-forumet er det sikker veldig mange der som kan hjelpe ;) Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Kan en mod please flytte denne til PHP forumet? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 nei det holder ikke å kopiere html fra den siden da du trenger server-side biten som er skjult... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Finnes vel plenty med bildeuploadscript (PHP).. Hotscripts.com må vel ha noe du kan bruke..? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Kan en mod please flytte denne til PHP forumet? Mhm Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Finnes vel plenty med bildeuploadscript (PHP).. Hotscripts.com må vel ha noe du kan bruke..? Tror det blir enklere og lære kompisene å laste opp bilder med FTP enn å finne ut av disse programmene... Skjønner ikke en dritt av dette Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Denne tråden handler veø om noe av det samme.... holder på å lage et script hvor du kan laste opp zip-filer som inneholde bildefiler. dette forenkler det å kunne laste opp flere bilder samtidig. (Dette scriptet skal kunne laste opp enkle bildefiler også når det blir ferdig). legger ut filen på overnevnte tråd når jeg er ferdig (regner med at dette blir søndag eller tirsdag).... sånn at dere kan få et web-basert upload-script.... Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Jammen det høres kjekt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå