Gå til innhold

Hardwarebutikken

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt flere pakker fra www.hwb.no, og sist gang fikk jeg en sjokolade, men det viser seg nå at jeg ikke mottok noen sjokolade i siste pakke...

Dessuten bestilte jeg 2 stk like ram brikker 2x256MB, jeg fikk da tilsendt 2 stk 256 brikker men de så forskjellige ut var forskjellige chip på dem samt at den ene var produsert i Kina den andre i USA.

Jeg veit da ikke om det har noe og si, men jeg så helst at jeg fikk 2 helt identiske når jeg bestiller 2 av eksakt samme type...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er overhodet ikke i tvil om at du får hjelp hvis du sender en mail eller ringer hardwarebutikken. Det er min oppfatning hvertfall.

Hvis du har bestilt to brikker, som ikke er testet som par så kan du ikke være 100% sikker på at det er to like brikker. Feks ble twinmos levert som både BH-5 og CH-5 en periode, og vi vet jo alle hva forskjellen er...

Men, jeg som deg hadde villet hatt to like brikker, det er helt klart.

som sagt, ring, så ordner det seg helt sikkert.

DrErling

Lenke til kommentar

118498 TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack

- Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs kr 1710,-

Trodde det var derfor en betalte ekstra jeg ?

Siden de har tatt seg tid til å finne to identiske brikker.. og at en ikke er garantert identiske brikker utenom ?

:hmm:

Lenke til kommentar
118498 TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack

- Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs kr 1710,-

Trodde det var derfor en betalte ekstra jeg ?

Siden de har tatt seg tid til å finne to identiske brikker.. og at en ikke er garantert identiske brikker utenom ?

:hmm:

Jau, men det er naturlig å tro at man får to like brikker når man taster "2" i antall varer man skal ha.

Akkurat like naturlig er det å da få to brikker med forskjellige chips, produsert i vidt forskjellige verdensdeler for den del, med samme spesifikasjoner.

Men dette er en fillesak hwb fikser.

DrErling

Lenke til kommentar

Twinmos ville jeg ikke blandet med nforce2...

Blir lett mye krøll, derfor jeg bestilte Kingston

Kan ta en tlf og høre hva de sier... *Ringe*

Edit:

Fikk beskjed om å ringe tekninsk, men må vente til etter lunch da han var og spiste kebab. :p

Endret av Morpheus-
Lenke til kommentar
Twinmos ville jeg ikke blandet med nforce2...

Blir lett mye krøll, derfor jeg bestilte Kingston

Blande Twinmos med nForce 2? hva er det slags tull ?

Har selv brukt Nforce 2 og flere typer minne brikker fra twinmos, har ikke opplevd ett eneste problem med det.. Ikke andre som jeg kjenner heller..

Endret av Morpheus^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...