Lurifaksen Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Går det på noen som helst måte an å ta opp lyden som PC speakeren lager? som wav eller midi eller noe sånt? går det an å koble den til lydkortet? (soundblaster 1024) Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Du kan jo stikke inn en innretning som vil ta opp lyden der du har plugga inn høyttalerene. Minidisc går jo også, men det er vel hardly et dataformat Lenke til kommentar
tilstad Skrevet 27. mars 2002 Del Skrevet 27. mars 2002 Det finnes programmer som kan fixe det der...Jeg antar at du snakker om streaming media...søk på forumet så finner du kanskje noe, mener nemlig å ha lest om det nokså nylig.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2002 nei, jeg snakker egentlig om PC-Speakeren. Den lille høytaleren som er i kabinettet som lager pipelyder... Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 28. mars 2002 Del Skrevet 28. mars 2002 Så vidt jeg vet er den eneste måten å koble den til fx CD-spillerinngangen eller line-in eller.no og ta opp lyden med et eller annet progg (fx win. sndrec eller goldwave). Speakeren ligger på IO-adresse 61, det burde være mulig å ta opp signalene som går dit, men det vet jeg ikke hvordan funker, eller hva de signalene egentlig gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå