Marvil Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Tipper mitt Q-Tec Midi kabinett er klart for utskiftning, spesielt pga størrelsen.. Satser på rundt 800,-, samma om det er med eller uten PSU. Er vel heller tvilsomt om jeg får solgt gamlekabinettet så kan ta med PSUen derfra.. Kabinettet bør romme en del.. Thermaltake XIII er passlig på størrelse, men litt dyrt. Har sett på Cheiftec Fulltower, koster vel 800,- hos Microplex uten PSU.. Andre forslag..? Lenke til kommentar
DaTa[SMuRf] Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Tipper mitt Q-Tec Midi kabinett er klart for utskiftning, spesielt pga størrelsen.. Satser på rundt 800,-, samma om det er med eller uten PSU. Er vel heller tvilsomt om jeg får solgt gamlekabinettet så kan ta med PSUen derfra.. Kabinettet bør romme en del.. Thermaltake XIII er passlig på størrelse, men litt dyrt. Har sett på Cheiftec Fulltower, koster vel 800,- hos Microplex uten PSU.. Andre forslag..? Kjøp aerocool kabinett som 3dfxcool selger!! de nye ser helt uber daldrerte ut Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) hva med Aopen H600B til nesten 800kr hos hwb.no har en 350w PSU fra forton... Endret 25. mars 2004 av svalbard Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hva med et Chieftec? Bra kabinett med bra strømforsyning Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 sjekk ut sunbeams acryl kabinetter. disse synes jeg er råe. Lenke til kommentar
no name Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Dette her er jo ganske stilig... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Dette her er jo ganske stilig... er vel ikke så mye større enn Q-tec miditower det der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå