Gondul Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hver gang jeg skal åpne browseren min så kommer det opp feilmeldingen at iexplorer.exe har utført en ulovlig operasjon og vi bli avsluttet. Finnes det en grei måte å løse dette problemet på? Hadde håpet jeg skulle slippe å innstalere hele Xp PRO på nytt. Noen forslag? Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hei. Om du ikke har hentet ned de siste patchene fra Windowsupdate kan dette kanskje løse noe.. Eller har jeg oppdaget at hvis jeg går inn i explorer (utforsker) og skriver inn en webadresse vil explorer bli iexplorer og feilen kommer ikke tilbake. Kanskje dette også kan virke for deg. En siste løsning kan også være å reparere Internet Explorer i Legg til/fjern programmer i kontrollpanelet. -Kisp Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Har lastet ned alle oppdateringer som er kommet, skal prøve å reparere i legg til fjern prog når jeg kommer hjem. evt noen andre forslag, kan jeg f.eks dra over iexplorer.exe fra en annen maskin? Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Har vært inne på tanken, men det er faktisk en del sider som jeg bruker som ikke har den beste støtten for Opera..... Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Har vært borti det samme selv også. Skjønner ikke hva det er. Tok en freshinstall XP, etter ca. 1,5 uke så var det tilbake. Det er SYKT irriterende. Microsoft... Get used to it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå