destroyy Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Veit ikke hvor jeg skal legge detta , så jeg la det her . pga det har med kjøling Er det mulig å få 24 grader på cpu på detta settet ?? min kamerat sier han fikk det , Han så tempen på et prog som følger med , jeg mener selv det hørtes litt rart ut , men men , plz svar Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 hvis det er 18 eller mindre grader i rommet og maskien har god gjennomstrømming med kald luft er det fint mulig men det gjelde kun hvis maskinen står å idle (ikke gjør noe) Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) hehe, greit, jeg dreit meg ut, men dette var min første post engang i tiden. Litt OT, jeg vet. Endret 25. juli 2005 av FirstPrice Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Veit ikke hvor jeg skal legge detta , så jeg la det her . pga det har med kjøling Er det mulig å få 24 grader på cpu på detta settet ?? min kamerat sier han fikk det , Han så tempen på et prog som følger med , jeg mener selv det hørtes litt rart ut , men men , plz svar Jeg har en AMD A64 som står og durer, har en 120mm vifte bak og to 80mm foran (som nesten ikke blåser) å jeg har 20 - 29c helt ut, men da er spørsmålet, hvilken prosessor? Innhold: kabinett Minitower 350W SIS6562 Audio VGA LAN hovedkort Intel Celeron 2.4GHz prosessor 256MB DDR PC2700 minne Diskettstasjon 40GB 7200RPM harddisk 56x CD-Rom IDE Tastatur og mus Høyttalere Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 du skal ikke se bort ifra at programmet hannes lurer han litt.. Det gjorde det nemlig på min maskin.. plutselig var idle temp på 19 grader med boxed kjøler.. Ikke rett nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå