eberland Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Finnes det? Jeg har ikke flere usb ledig på hovedkortet og vil nå ha Blåtannforbindelse til min nye N6600 Siden det allerede er fullt, må jeg jo vurdere hvordan jeg skal bygge det ut. Og i samme sleng hadde det vært greit å få med Blåtann innebygget. Da slipper jeg å kjøpe en Blåtanndongel i tillegg... Noen som vet om dette produktet finne, evt hvor jeg kan få tak i det. Hovedkoret er et ASUS P4B533-V Lenke til kommentar
eberland Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 *bump* Ingen som vet? eller bare vanvittig dårlig formulert spørsmål? Har drevet litt research på nettbutikker i dag, uten den stort hell... Lenke til kommentar
jocke Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) En av disse EPoX Bluetooth USB Dongle BT-DG03 (10m rekkevidde) EPoX Bluetooth USB Dongle BT-DG02A (100m rekkevidde) Og denne CNet USB 2.0 hub 7-port NEC chip, med strømforsyning Funker vel det? (og ja, jeg veit du spurte om integrert. tviler på at det finnes noe ) Endret 24. mars 2004 av jallakim Lenke til kommentar
eberland Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 ja det kan se sånn ut Tror jeg heller får gå for en sånn USB penn/dongle. Får bare bruke usb i front, og heller ta meg bryet med å plugge ut og inn hver gang jeg skal overføre noe. (ikke aktuelt å ha noe stående fast i fronten på pcen...) Noen som vet om kvalitetsforskjeller på disse usb dingsene, de varierer jo i pris fra ca 380-850 kr... Ser at rekkevidden er forskjellig, men bortsett fra det? Lenke til kommentar
jocke Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Veit at D-Link sine er meget gode, men ser at de ikke selger dem på www.komplett.no, så veit ikke helt hvor du får tak i dem. Lenke til kommentar
artoffiction Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg har selv en epox BT-DG03, som jeg bruker sammen med min SE z600 og epox BT-HS01 headset. Dette fungerer meget bra. har allerede sendt over en god del midifiler, og tatt backup av alle bilder og ringetoner, slik at jeg kan slette alt, og legge inn bare det jeg vil ha, uten å risikere å miste noe permanent. Vet ikke om noe problem med denne usb dongelen. Den funker utmerket. Etter installasjonen laget den en egen sharefolder for bluetooth automatisk, slik at det å komme igang med filoverføring gikk totalt uten problemer. Selv en som aldri har satt sin fot i et hovedkort før kan bruke denne uten det minste problem. Headset'et bruker jeg også til PALtalk på internett, slik at jeg sparer litt på telefonregninga egentlig unøvendig, siden det viste seg at jeg kan bruke mobilen som headset for pc'en. Har ikke testet dette ennå, men regner med det gir bedre lydkvalitet. Lenke til kommentar
eberland Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 Høres bra ut. og den er jo ikke så dyr heller... Leste i dette innlegget at BCS Bluetooth dongel skulle funke bra til N6600. Selv om blåtann er blåtann, vet vi alle hvor gøy det er med kompabilitet... Blir vel til over påske før jeg får rotet meg til å kjøpe noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå