Alekssander2 Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Tenkte att jeg egentlig skulle kjøpe nytt skjermkort, men fant ut att prisene ikke hadde dalt så mye som ønsket. Har ett Sapphire Radeon 9600 Pro atlnatis 128mb DDR. Kortet funker fint det, men vifta driver meg til vanvidd... ssssssss(stille gange)sss vriiiiIIIIIIMMMmmmm sssssssssssss wwwwwooooOOOOOOOooooommmmm. Har renset den får støv og alt det der, virker egentilg litt lealaus. Så , som dere sikkert forstår, så trenger jeg ny. Gjerne noe helt stillegående. Brukes litt til spill, men mest til vanlig arbeid. Så vennligst kom med tips Alekssander Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) zalman heatpipe+vifte www.microplex.no www.netconnection.no www.3dfxcool.no Endret 24. mars 2004 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
KriB Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 ssssssss(stille gange)sss vriiiiIIIIIIMMMmmmm sssssssssssss wwwwwooooOOOOOOOooooommmmm. Veldig illustrerende!!!!! lol Lenke til kommentar
ondfisK Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Var ikke så altfor enkelt å prøve å høre for seg de lydene nei.. er enig med ThomasM.. Zalman Heatpipe er knall Lenke til kommentar
ermj Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Denne er suveren http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVGASIL Nå mener jeg bestemt også at de leveres med støtte for 9600 pro se her http://www.ocfaq.com/reviews/ArcticCooling/VGASilencer_Rev3/ Jeg har montert rev.1 på et 9600 np. etter noe plunder gikk det greit. Jeg har et relativt stille system, og kan ikke høre vifta når den går på høy hastighet Lenke til kommentar
Alekssander2 Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Takker og bukker for tips ermj: Ventes inn: 24.02.04 tross alt en måned siden. Likte det jeg leste, men må være versjon 3 da. Alekssander Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå