Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT Ping "Spikes"


Anbefalte innlegg

NGT er helt flott hos meg.

 

Ingen såkalte spikes. Kresne CS horer som klager på en "spike" hvis dere blir frægga? :p:p

Er ikke sikker på om du har lest hele tråden, men det gjelder uansett spill man spiller. :dontgetit: Og foreløpig er bare kunder fra Bergen og omegn berørt av dette. Undertegnede er iaf ikke CS hore, men heller UT hore :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stikk bort å bank han, ping er noe man ikke kødder med ! :D

 

Nei seriøst, det er synd at det har vært slik i over 2 mnd nå, og ingenting har skjedd.. Nå har jeg bare nextgentel til 1 mai så jeg håper at BKK kan tilby noe bedre, men de aller fleste av bekjente her i bergen med nextgentel som spiller må slite videre med pingen sin, spiller man på et vist nivå så vil spikes merkes utrolig godt, samtidig er vel pingen sånn ca 10-20 ms dårligere en for 2 mnd siden for min del, kan hende sentralen min er overbelastet..

Endret av Sicho
Lenke til kommentar

Ble mild sagt glad då eg så at NGT tar problemet seriøst (as of 27.04) og forventer en snarlig løysning. Er faktisk ganske lei problemet, og hadde nok skifta ips hadde eg ikkje hatt mer igjen av bindingstiden. Men, dersom alt blir som det bør/SKAL være, så beholder eg nok NGT som Isp. Har jo enormt fin hastighet ved nedlasting!

 

Håper at NGT har fått fingeren ut, og at det blir ein snarlig løysing på problemet. Og viss de har problem med å få den ut.... Kanskje den har vert oppi der så lenge at den har grodd fast???? :yes: Hørte eg "vaselin"????

 

 

:p

 

 

Fearhan

 

 

-----------------

And it came to pass in those days, as it had come before and would come again, that the Dark lay heavy on the land and weighed down the hearts of men, and the green things failed, and hope died. And men cried out to the Creator, saying, O Light of the Heavens, Light of the World, let the Promised One be born of the mountain, according to the prophecies, as he was in ages past and will be in ages to come. Let the Prince of the Morning sing to the land that green things will grow and the valleys give forth lambs. Let the arm of the Lord of the Dawn shelter us from the Dark, and the great sword of justice defend us. Let the Dragon ride again on the winds of time.

-----------------

 

:thumbup: er nok litt Wheel of time frelst :thumbup:

Lenke til kommentar

Bor i Bergen og har NGT Delta 2200, har opplevd spikes i snart to måneder nå. Det går veldig opp og ned, men i dag ser det ut til at NGT har gjort noe med problemet. I hvertfall har det blitt litt bedre. :yes:

 

Jeg har kjørt pingplotter i hele dag, og har hatt veldig få spikes, de få som har kommet har alle vært under 200ms. Hadde en enkelt spike på ~700ms tildlig i morges, men alt så ut til å bli bedre etter en liten periode hvor nettet var helt borte. Håper dette holder seg nå (evt. blir enda bedre :D ).

 

Så det spørs om press fra en samlet brukergruppe faktisk har hjulpet... :yes:

 

Stå på folkens!

Lenke til kommentar

I går natt (ca 4.30?) forsvant nettet på en voldsom måte to ganger. Maskinen lystret ikke tastatur og mus. Det fikk ikke akkurat Nextgentel-entusiasmen opp...

 

Men etter dette har jeg faktisk ikke hatt connection problems en gang. Det er for tidlig å si noe, men med tanke på at dette har skjedd mange ganger i timen i ukesvis, så kan det jo hende de har fått fikset det. Ganske fornøyd, i såfall.

Lenke til kommentar

En times tid med Battlefield og 3 timer med ssh og annet sanntidsarbeid i går kveld tror jeg faktisk gikk uten at de nevnte problemer skjedde en eneste gang. Kanskje det er blitt gjort noe med det nå...

Dette lover i hvert fall bra fra NGT, vi kan kanskje glede oss til i kveld. :yes:

Lenke til kommentar
Vis dere bare har det problemet i cs, prøv følgende kommadoer:

 

 rate 7500
cl_rate 7500
cl_updaterate 20
cl_cmdrate 7500

 

Det skulle fikse det meste av ping problemer i cs :) Ellers kan det være smart å gå ut av programmer som kazaa, winmx, outlook express etc.

haha , det er for folk med isdn, og er ikke lov :nei:

rate 25000

cl_updaterate 101

cl_cmdrate 101

cl_clrate 9999

Lenke til kommentar
I går natt (ca 4.30?) forsvant nettet på en voldsom måte to ganger. Maskinen lystret ikke tastatur og mus. Det fikk ikke akkurat Nextgentel-entusiasmen opp...

Nei det er jo helt naturlig at NextGenTel har kontroll over musa og keyboardet ditt. Noen ganger gjemmer ISPen min nøklene mine. Fryktelig irriterende.

Lenke til kommentar
Tar man en titt her, så skjønner man at Bergen er et kjipt sted med tanke på kvaliteten på bredbånd (i hvertall ut av norge). 155Mbit link til Oslo delt på hvor mange?

Greit nok at ikke alle bruker linja si max hele tiden, men skal faktisk ikke så mye til for å bruke opp denne kapasiteten...

For det første er bildet du kommer med fra Uninytt nr. 3 2000, altså ca. 4 år gammelt. Mye har skjedd mtp. linjer siden da.

 

For det andre er det du henviser til Uninetts, og ikke NextGenTels nettkart pr. 2000. Altså, skivebom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...