Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT Ping "Spikes"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Til info.....NGT opererer med intern ruter, IP 127.0.0.1 og 127.0.0.2....dette skaper nok endel problemer for de som vil ut på internettet !! Ring NGT og be om å få åpnet alle porter på din eksterne IP-adresse. Dermed skal endel problemer være borte. :thumbs:

:wow:

what have we been smoking?

Lenke til kommentar

Har spilt på nett med NGT i over et år og hver gang jeg har hatt connection problems har jeg tenkt at det var serveren sin feil. I de siste har jeg spilt med endel andre kjente samtidig og da viste deg seg at det bare var oss på NGT som hadde disse problemene. Enormt irriterende i klankamp, det er ikke dette jeg er villig til å betale i dyre dommer for!

 

Kan også stemme i at det har blitt mye verre ca. den siste uken, det skjer en del ganger i timene og setter meg ut av spill flerfoldige sekunder hver gang. Det er på tide at vi sier fra hva vi mener om NGT her. Har gode følelser for den bedriften ellers, men fortsetter dette får de et dårlig rykte på seg blant spillere.

Lenke til kommentar

Følgende melding ligger på nextgentel.no nå:

 

Planlagt driftsbrudd

Grunnet oppgradering av våre systemer kan det oppstå driftsbrudd for noen av våre kunder. Driftsbruddet vil eventuelt oppstå i tidsrommet 04:00 - 07:00 fredag morgen, og kan vare i omlag 15 minutter. Enkelte kunder kan være nødt til å restarte ruter for å få tilgang til internett igjen.

22.04.2004

 

Håper dette kommer til å fikse problemet.

Lenke til kommentar

Bor i Bergen og kan bekrefte at dette er et problem hos NGT. Er spesiellt 3-5 stk ip er som går igjen:

217.13.1.65

217.13.6.137

217.13.6.179/180

217.13.6.194

 

Alle disse spiker over 2000 med jevne mellomrom mellom kl18:00 og 24:00

Håper snart NGT tar problemet seriøst og ordner opp. :no:

Endret av 4Saken
Lenke til kommentar

I det siste har toppene kommet oftere og oftere. Fra ca hvert 10. minutt tidligere, er det nå gjerne hvert 4-5. minutt at latency stiger til mange hundre ms. Det er uavhengig av spill, det skjer like gjerne i CS, som i Battlefield og Unreal.

Foreløpig benekter NGT at det er et problem... :roll:

 

Ikke vær redd for å ta det opp med dem. Selv om det virker som om det kun er bergensere og de i nærheten som lider her.

Endret av Pop
Lenke til kommentar

Det er iallefall noe som ikke stemmer helt hos NGT! Vi er en del kamerater som spiller BF: Vietnam! Par av de har NGT, og de har alltid høyere ping en oss andre. Dette gjør at jeg alltid får f.eks Helikopteret før de med NGT når vi venter på at det skal Spawne, fordi da teller faktisk pingen! Det skal og nevnes at de av og til opplever at pingen hopper drastisk opp for et lite øyeblikk. Dette skjer skjelden med meg selv(bluecom).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...