DementedAlbino Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Satt meg først en grense på 4000 til kjøp av digitalkamera, men ettersom det kom en drøss med regninger denne mnd så må jeg justere ned beløpet til ca 3000, og da lurer jeg på om der er noen bedre alternativer enn Nikon Coolpix 3200 til denne prisen. Vil ha ett alsidig familiekamera som tar gode bilder. Dette er mitt første kamera, så må jo begynne ett sted, og vil ikke ha det mest avanserte kameraet på markedet nå i første omgang. Kan heller innvestere i ett bedre kamera når interessen og kunnskapen øker. Så fint om dere kan komme med en anbefaling av kamera i denne prisklassen. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 har selv et sony cybershop p72 som jeg er storfornøyd med, koster 2500,- olympus mju 300 koster også under 3000 men har dyrere batterier og minnekort. dette kameraet tåler imidlertid vann, noe som kan være kjekt! Lenke til kommentar
Jens Hansen Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Der kommer snart en test af Nikon Coolpix 2200 på akamera.dk. Den vil blive efterfulgt af en test af Nikon Coolpix 3200, men hvornår det bliver, ved jeg endnu ikke. Mvh Jens akamera.dk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå