Dinsdale Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Den beste måten å stenge en tråd på er å rapportere tråden. Helst bør man ignorere tråder man finner usaklige og ikke svare på dem. Dette har endel vanlige brukere her på forumet ikke skjønt, de oppfører seg som om de var moderatorer. De kommenterer innlegg de finner meningsløse, og provoserer derfor forfatter, resultatet er en lang tråd med usakelige innlegg. En forfatter vil vanligvis ikke krangle med en moderator, men når en bruker tydelig har moderatortendenser, og utgir seg for å ha denne rollen, har de ingenting på forumet å gjøre. Det eneste de gjør med sine "svar" er å provosere. De er selv prinsippryttere, men ignorerer samtidige helt enkle regler for å fremme seg selv som en fremtidig moderator. Hvis dere har ønsker om å bli moderatorer så ikke øv dere på forumets poster. Send heller en mail til en av administratorene. Det skal nevnes at undertegnede ikke er et prakteksempel på noe som helst, men jeg forbeholder meg retten til å være kritisk. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 hehe, ja det er ganske mange "mod-wannabes" her har jeg lagt merke til. Er enig i at det blir mye støy når disse wannabe'ene driver og leker moderatorer. Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg har en liten følelse av at det er postcounteren som fører til dette. De føler at de må vise navnet sitt i annen hver tread, og om de ikke har noe fornuftig å legge til, så kritiserer de dem som har... Det burde slås hardere ned på dette! **How ironic...nå er jo jeg plutselig en av disse** En annen ting som jeg synes irriterer er overdreven bruk av smileys. De gir en ekstra knert til et godt poeng, men det blir dumt når det brukes en smiley eller to i hver setning! Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) ja , det er vel det eller litt irriterende ikke sant? Mye smileys Hehe edit: eksempel ovenfor Endret 24. mars 2004 av Rampage Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Moron Just kiddin'. Du forsterket mitt poeng, JA! Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Dette var ment som en seriøs tråd. Et forsøk på oppgjør med dem som føler seg truffet. Går utifra at de fleste moderatorer vet om dette, kanskje de tilomed har sendt dem en PM, hva vet jeg? Poenget er at jeg ville si min mening om saken. Ser ut som om at andre deler den meningen. Posten kan gjerne stenges så den ikke blir et paradoks. Lenke til kommentar
Grums Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Den beste måten å stenge en tråd på er å rapportere tråden. Helst bør man ignorere tråder man finner usaklige og ikke svare på dem. Dette har endel vanlige brukere her på forumet ikke skjønt, de oppfører seg som om de var moderatorer. De kommenterer innlegg de finner meningsløse, og provoserer derfor forfatter, resultatet er en lang tråd med usakelige innlegg. En forfatter vil vanligvis ikke krangle med en moderator, men når en bruker tydelig har moderatortendenser, og utgir seg for å ha denne rollen, har de ingenting på forumet å gjøre. Det eneste de gjør med sine "svar" er å provosere. De er selv prinsippryttere, men ignorerer samtidige helt enkle regler for å fremme seg selv som en fremtidig moderator. Hvis dere har ønsker om å bli moderatorer så ikke øv dere på forumets poster. Send heller en mail til en av administratorene. Det skal nevnes at undertegnede ikke er et prakteksempel på noe som helst, men jeg forbeholder meg retten til å være kritisk. Jeg tror mange gjør det du gjør her. Prøver å ha innflytelse på de andre for å få en holdningsendring og få forumet slik de vil at det skal være. Hvordan vil det blir hvis folk ikke kommer med protester mot poster som absolutt ikke hører hjemme her? Det vil da virke som admin er nazi og at ingen har noe imot det som blir skrevet, bortsett fra naziadmin. Det prøver å si er: Skriv gjerne et svar som viser at du er imot ting når folk kommer med upassende poster, men som Dinsdale sier og, si ifra til Admin også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå