Gå til innhold

VPU slår inn etter 5 MIN!

Wooho

Anbefalte innlegg

Formaterte hardisken min i går pga masse stasj! Men problemene komm etter å ha instalert skjermkort-drivere, DirectX 9.0b og AGP drievre.

Installerte NFSU og spilte det i ca 5 min før VPU slå inn. Dette skjedde da 5 ganger i løppet av 30 min. Meget irriterende :devil:

Har prøvd alt av: instalerte avinstalerte nye drivere til skjermkortet og AGP men uten hell. Til slutt fant jeg en update til AGP på nette. Da funket alt helt fint. Prøvde å spille spillet i ca 30 min uten krasj (gadd ikke mere)

Maskin:

P4: 2,66GHZ

512DDR

Hercules 9800XT

Når jeg kommer hjem skal jeg tetse i 3d-mark! Hvis VPU ikke slår inn da betyr det at skjermkortet er stabilt har erfaring med dette. :D Ellers vil jeg påeke at alt fungerte fint før formateringen uten denen AGP updaten. Så hav kan være feilen?

Hvis kortet krasjer når jeg kommer hjem i dag er det noen som vet om råd? Dette hadde skjed før også når jeg kjøpte kortet men da ordnet det seg med noe som heter NV-44 Pack som fulgte med HK. Dette var da drievre for stabiliteten av drievre for IDE og AGP. Prøvde detet før intalasjonen av nyeste AGP-update men uten hell.

Vet noen foresten om SP1 hjelper mot VPU. Når jeg insatalerte Display-drievere fikk jeg en melding om at programvaren ikke hadde passert Microsoft logoen!

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok ingen har småpeoling! Ok da noen som vet hvorfor VPU i det hele tat slår inn. Det er ikk evaremn som er problemet. Ellers så viser Overdrive funksjonen at skjermkoret ligger på ca 60 grader. 67 grader ved max load og da er det snakk om flere timers spilling. :p

Noen synspunkter? Noen?

Lenke til kommentar

Nei har ikke diabled VPU tror ikke det trengs, men systemet fungerer fint til nå. Som sagt skal teste det i 3d-mark. Klikker maskinen er je dypt i det. :no: med tanken på å spille Far Cry i fem min og deretter å boote. Tragisk. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...