Gå til innhold

Test av Whitebox CL56

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vell har en mening om selve pcen da :)

Dette er CL50 arvetageren Whitebox har "visket" om 1 mnd tid, utrolig råe speks. Men det negative var at de hadde fjernetmetal lokket som er på min cl50. Og ble litt skuffet over 2700 i 3dmark03? Trode da 9700 skulle ha noe mer og si? Mulig de har brukt orginal driverne eller noe her?

Men sier som jeg har sakt før, cl50 er et kjempe kjøp. Alle de nye blir jo bare mer og mer plastikk. Med untak av IBM osv da men de er jo fort 10 000 dyrere.

Lenke til kommentar

CL56 er en meget bra bærbar. Som vanlig er jo prisene på Whitebox pc'ene veldig gunstige, men spørsmålet er om det er verdt å kjøpe en veldig billig bærbar, mot å legge på en tusenlapp og f.eks få langt bedre service?

Dette har jo vært diskutert flere ganger, men personlig tror jeg det kan være verdt å legge på litt i pris for å få bedre service, hvis man skulle være så uheldig å få noe feil med pc'en.

Lenke til kommentar

Dummeste jeg har hørt, har ikke whitebox service da ???, alt som jeg har tatt via tlf har de løst glimrende, de sender også ut retur vare før du sender inn det som er ødelagt. verdt kvar en krone, hadde ikke valgt dell eller noe iallefall, de ska ha ca 5000,- mer for samme oppsett...

men har du noe erfaringer fra whitebox siden du uttaler deg slik du gjør (indirekte sier du at whitebox ikke har service..)

Rscue

Lenke til kommentar
bryhon Skrevet 24/03/2004 : 13:31

Ingen grunn til å velge den foran 1557 med mindre du bruker den hovedsakelig til spilling da, dårligere batteri, større, tyngre, dyrere.. Men for all del, ser ut som en godsak den og

På hvilken grunnlag sier du dette? Det er vel marginale forskjeller i størrelse, tyngde og batteri? Litt må man vel ofre for Radeon 9700-grafikk og Dual DVD-brenner? :dribble:

Personlig synes jeg at CL56 ser MYE råere ut enn CL1557. Kjøpte en CL1557 til damen. Egentlig skulle jeg ha denne selv, men CL1557 falt ikke i smak hos meg. :( Nå kan jeg endelig bytte ut min CL50.... CL56 ser rimelig rå ut ass... :thumbs:

tfx Skrevet 24/03/2004 : 13:57

CL56 er en meget bra bærbar. Som vanlig er jo prisene på Whitebox pc'ene veldig gunstige, men spørsmålet er om det er verdt å kjøpe en veldig billig bærbar, mot å legge på en tusenlapp og f.eks få langt bedre service?

Dette har jo vært diskutert flere ganger, men personlig tror jeg det kan være verdt å legge på litt i pris for å få bedre service, hvis man skulle være så uheldig å få noe feil med pc'en. 

Whitebox har på ingen måte noen dårlig service. Jeg har kjøpt 2 laptoper der, og de gangene jeg har fått problemer eller har villet bytte noe på maskinen har alt gått knirkefritt. De er i tillegg veldig hjelpsomme på telefon og mail. Dette er i hvertfall mine erfaringer :thumbup:

Lenke til kommentar

Strøken maskinn! Tøff farge. Har cl50 selv og fortsatt meget fornøyd!

Bra de fortsetter med compal cl5X maskiner! Lover bra for fremtidig support og reserve deler til min og andres cl50(er)! :thumbs:

Endret av Mr_blue
Lenke til kommentar
Strøken maskinn! Tøff farge. Har cl50 selv og fortsatt meget fornøyd!

Bra de fortsetter med compal cl5X maskiner! Lover bra for fremtidig support og reserve deler til min og andres cl50(er)! :thumbs:

Ja hadde vært digg om dette 9600/9700 opgraderings kortet kom til CL50, da hadde den vært trolig mest for pengene av alle centrino modeler hos whitebox og fler.

Lenke til kommentar

MrNielsen Skrevet 24/03/2004 : 17:24

Ja hadde vært digg om dette 9600/9700 opgraderings kortet kom til CL50, da hadde den vært trolig mest for pengene av alle centrino modeler hos whitebox og fler.

Vet du om dette er mulig? Eller er dette ønsketenkning? :D

Lenke til kommentar

MrNielsen Skrevet 24/03/2004 : 17:24

Vet du om dette er mulig? Eller er dette ønsketenkning? :D

Det går visse rykkter om at dette er mulig, da kortet er utbyttbart, men de må bare lage et som passer eller noe. Whitebox snakket om dette ved Jule tider, men om dette går i fisk nå som den nye CL56 er ute vites ikke :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...