Stig-Arne Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Når jeg endrer på profilen min at brukernavn og passord skal bli husket i cookies og lagrer innstillinger så funker ikkje d. Kommer en liten time etter på og skal skrive ett innlegg el. så må jeg skrive alt på nytt.. ka som skjer? nån som veit? Lenke til kommentar
Razul Skrevet 26. mars 2002 Del Skrevet 26. mars 2002 Har akkurat det samme problemet sjøl. Har problemer med en del andre av instillingene på den sida også. Jeg får ikke satt signaturen til å være default på, for eksempel. Og hvis jeg velger å slå på "La andre brukere se e-postadressa mi" så blir denne slått av. Har en liten mistanke om at den sida funker litt dårlig. Kan virke som om den bare kan slå av funksjoner, ikke slå dem på. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2002 Det er noe som Hw. folka burde se litt på.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Når får man det fixa at man kan få lagre brukernavn og passord i cookies ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå