JohndoeMAKT Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 En dvd spiller koster 20 kroner mer enn en dvd spiller... For han koster en CD rom 0,- fordi han har en fra før. Han har muligens ikke lyst til å bruke 400,- bare for å spille FarCry. Også har han muligens ikke plass til en DVD rom, maskinen hans vil lage mye mer lyd, den vil bli tyngre and the negativ list goes on. Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hidden: Det er ikke sikkert du trenger nytt skjermkort. Hvis du patcher spillet vil dette antageligvis fikse framerate problemet ditt. JohndoeMAKT: Han trenger jo ikke cd-rom'en lenger hvis han kjøper dvd-rom, så sånn sett har han plass. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 En dvd spiller koster 20 kroner mer enn en dvd spiller... For han koster en CD rom 0,- fordi han har en fra før. Han har muligens ikke lyst til å bruke 400,- bare for å spille FarCry. Også har han muligens ikke plass til en DVD rom, maskinen hans vil lage mye mer lyd, den vil bli tyngre and the negativ list goes on. greit nok men han sier selv at ikke han trenger dvd spiller samtidig som han stresser med å kjøpe spillet på 5-6 cd'er fra AMERIKA istedenfor å koste på seg en dvd spiller til 3-4 hundre og slippe porto++ i fremtiden , tar vel 2-3 spill , og de er fort tjent opp ( far cry , hl2 ,doom3, s.t.a.l.k.e.r etc) Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 hvorfor maser du om du kan få tak i far cry på cd da??? En dvd spiller koster 20 kroner mer enn en dvd spiller... Det der må du nesten ta en gang til.. Cd spiller 224,-Eksempel dvd spiller 295,- ok 50 kroner forskjell men det har du tjent inn igjen på å kjøpe 1 spill fra utlandet. Lenke til kommentar
kimsalabim Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Jeg hadde forhåndsbestilt "far cry" fra play.com (£17.99 ) ... fin pris, men jeg måtte jo belage meg på og motta spillet ca. 1 uke etter release date. Når jeg fikk melding om at spillet var sendt (på release dagen), bestilte jeg en dvd-spiller som jeg mottok ett par dager før spillet. På fredag ploppet spillet ned i postkassa. Men til min store forergelse var det CD-VERSJONEN av spillet!?!?!??! (5 cd'er, hvis noen lurer) Ganske god prestasjon med tanke på at dvd skal være eneste alternativ i Europa, og Jersey i England er vel fortsatt i Europa?! Jeg skrev en mail til play med en gang, og sa jeg ikke var fornøyd med varen. Har ennå ikke fått svar På søndag hadde jeg allerede runda spillet. På det vanskeligste! (møkka AI hehe) - realistic var ingen god beskrivelse på den graden.. lol Har ikke testa multiplayer p.g.a. registreringa til ubisoft Skal få spillet returnert og få meg dvd-versjonen. Konklusjonen er at man får "far cry" på cd, men bare hvis du virkelig ikke vil ha det. PS. Spillet hadde ingen forsegling. Og prisen på spillet hadde de satt opp til £24.99 senest en uke etter at jeg hadde bestilt det. Sitter med en følelse av at de sendte meg en "snurt" utgave av spillet. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 For han koster en CD rom 0,- fordi han har en fra før. Han har muligens ikke lyst til å bruke 400,- bare for å spille FarCry. Tror du virkelig at Farcry er det eneste spillet som har kommet på DVD? Tror du virkelig ingen andre spill kommer på DVD i fremtiden? Like greit å kjøpe seg en DVD-Rom først som sist, for man kommer til å få bruk for det enten man vil eller ikke. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Tror du virkelig ingen andre spill kommer på DVD i fremtiden? Like greit å kjøpe seg en DVD-Rom først som sist, for man kommer til å få bruk for det enten man vil eller ikke. Jeg har hørt akkurat de ordene i fem år nå... Og det at han bare kan bytte CD rommen med en DVD rom... hva om han har en CD-brenner ? Optisk drev = Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Tror du virkelig ingen andre spill kommer på DVD i fremtiden? Like greit å kjøpe seg en DVD-Rom først som sist, for man kommer til å få bruk for det enten man vil eller ikke. Jeg har hørt akkurat de ordene i fem år nå... Og det at han bare kan bytte CD rommen med en DVD rom... hva om han har en CD-brenner ? Optisk drev = Da hadde du vært bedre tjent med å kjøpe det når du først hørte det , sånn som alle andre.. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Selve spillet koster jo mer enn DVD Det burde jo være standard nå. Lenke til kommentar
kimsalabim Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Og det at han bare kan bytte CD rommen med en DVD rom... hva om han har en CD-brenner ? jeg hadde cd-brenner, men kjøpte denne i anledning "far cry". Endret 6. april 2004 av kimsalabim Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Tror du virkelig ingen andre spill kommer på DVD i fremtiden? Like greit å kjøpe seg en DVD-Rom først som sist, for man kommer til å få bruk for det enten man vil eller ikke. Jeg har hørt akkurat de ordene i fem år nå... Og det at han bare kan bytte CD rommen med en DVD rom... hva om han har en CD-brenner ? Optisk drev = Da hadde du vært bedre tjent med å kjøpe det når du først hørte det , sånn som alle andre.. Jeg kjøpte DVD-rom da. Men tror du virkelig at en Pioneer 12xCD - 2xDVD er brukendes i dag? Install av win tar jo år og dag. Men nok kverulering. Det er jo sikkert ikke kjekt når du kjøper et spill til 400,- og så må du bruke 400,- til bare for å lese plata. Og så tar det 6mnd til neste gang du trenger å bruke den. Hvor lettere hadde det ikke vært med CD da? Holdningen min er at optisk drev trenger du ikke. Waste of space og altfor stor støykilde, men det er jo bare sære gamle meg som ikke engang har bakgrunnsbilde for å spare ressurser. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Holdningen min er at optisk drev trenger du ikke. Waste of space og altfor stor støykilde, men det er jo bare sære gamle meg som ikke engang har bakgrunnsbilde for å spare ressurser. ummf, og alternativet er? Få spillet utlevert på en harddisk? Ellers støtter jeg bakgrunnsbilde holdingen din Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Jeg ser poenget ditt men er fortsatt ikke enig Hvis du bytter ut cd-romen med en dvd rom så tar du ikke mer plass og det bråker ikke mer.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 ummf, og alternativet er? Få spillet utlevert på en harddisk? : På HD høres bra ut det. Daemon tools og Nero er en god kombo det. Hvis du bytter ut cd-romen med en dvd rom så tar du ikke mer plass og det bråker ikke mer.. Mens som jeg sa tidligere, hva om han har en CD-Brenner som han bruker ofte? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Mens som jeg sa tidligere, hva om han har en CD-Brenner som han bruker ofte? Jeg har en cd-brenner, og jeg bruker den ofte nok Alternativet blir i såfall å kjøpe en DVD-brenner og hive ut cd-brenneren, men det blir nok en god stund til enda.. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 så om et par år må vi sette inn DVD1, snu DVD1 og fortsette, sette inn DVD2, snu DVD2 osv Jaja, det er en ond sirkel Nei, da kommer blålaser til å ta over... Og noen år etter kommer Halo teknologien på fult. Dette kan du f.eks. se i filmen Minority Report. De fine glassplatene som de bruker Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Holdningen min er at optisk drev trenger du ikke. Waste of space og altfor stor støykilde, men det er jo bare sære gamle meg som ikke engang har bakgrunnsbilde for å spare ressurser. ummf, og alternativet er? Få spillet utlevert på en harddisk? Nei, men i fremtiden så vil du lettere kunne kjøpe spill og laste den ned via Internett. Forhåpentligvis igjennom en 10mbit++ linje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå