thomassit0 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Foresten, vet noen om FarCry fungerer på et Geforce2 Ti kort?? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Det funker nok, men du må nok regne med å ha grafikken på low. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 spillet kommer på dvd, har full versjon selv Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Sier du det? Les alt før du svarer. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Du må skaffe deg nytt skjermkort mann. Jeg har samme maskin som deg, bare at jeg har R9800 Pro, og det går som en drøm. Kan ikke skjønne hvorfor du skal ha nytt skjermkort...Gforce4 ti4200 holder fint det...Jeg har gforce4 ti4200 og kjører oppløsning på 1024/768 og har ikke hatt problemer i det hele tatt...Har ikke klokket kortet heller.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Jeg lurer også på om det går an å få tak i diskett utgaven her i Europa? Eller må jeg importere fra Sør-Amerika? Diskettutgaven? Du fleiper ja? Det blir sikkert 1573 floppyer elns Jeg minnes Monkey Island på Amiga... Endret 26. mars 2004 av Slettet-10579 Lenke til kommentar
div_ Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 har en shuttle xp2500+ 1gig twinmos pc3200ram 9600xt GPU nec 2500a dvd drev, alt går som en lek på høy oppløsning..og for en lyd!!! og vanneffektene! dette spillet liker jeg. Lenke til kommentar
exylon Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 blablabla.... Får man tak i det på cd'r?? Jeg har akkurat kjøpt meg en ny Dell maskin, og der var det ikke med DVD.. Og jeg har heller ikke tenkt å kjøpe det med det samme... (og ja, det var sikkert dumt å ikke ta med DVD, men det er mitt problem) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Får man tak i det på cd'r?? det kjem kun på cd i usa. så da må du bestille det derifra. Lenke til kommentar
exylon Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Får man tak i det på cd'r?? det kjem kun på cd i usa. så da må du bestille det derifra. ok.. takker... Noen sider som dere vil anbefale da? Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 kjøper en dvd spiller med engang Lenke til kommentar
Döden Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Får man tak i det på cd'r?? det kjem kun på cd i usa. så da må du bestille det derifra. ok.. takker... Noen sider som dere vil anbefale da? Det er nok bare et faktum at det faktisk nesten er billigere å kjøpe en DVD spiller hos f.eks. komplett.no Du slipper toll og moms + skyhøy frakt om jeg ikke tar helt feil ? Pluss at du får en DVD spiller. Den er svært grei å ha i fremtiden. Du kan se på film og den er kjekk å ha ved framtidige spill utgivelser som kommer på DVD. (Kanskje Doom 3, HL2 og STALKER ?!!) Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Er det komplett umulig å få tak i Farcry på cd i Norge? Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Er det komplett umulig å få tak i Farcry på cd i Norge? Ja, med mindre du kjøper det brukt av noen som har det. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Er det komplett umulig å få tak i Farcry på cd i Norge? Hvorfor kjøper du ikke bare en DVD-spiller? Koster jo ingenting omtrent. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Siden trådstarter har fått svaret sitt vil jeg bare si noe: Jeg husker når jeg kjøpte min første maskin for fem år siden. (komf) Da kjøpte jeg en Pioneer slot-in DVD rom fordi da skulle data/spill begynne å komme på DVD. Se film kunne du også. Jeg har til nå ALDRI brukt den som DVD leser. Film skal du se på TV i DVD spiller med 5.1 DTS på anlegget og SW DVD revolusjonen er nok ende en stund frem i tid. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hvorfor kjøper du ikke bare en DVD-spiller? Koster jo ingenting omtrent. Kanskje fordi jeg ikke trenger en DVD spiller? Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hvorfor kjøper du ikke bare en DVD-spiller? Koster jo ingenting omtrent. Kanskje fordi jeg ikke trenger en DVD spiller? hvorfor maser du om du kan få tak i far cry på cd da??? En dvd spiller koster 20 kroner mer enn en dvd spiller... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 hvorfor maser du om du kan få tak i far cry på cd da??? En dvd spiller koster 20 kroner mer enn en dvd spiller... Det der må du nesten ta en gang til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå