Gå til innhold

Far Cry på CD?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer også på om det går an å få tak i diskett utgaven her i Europa? Eller må jeg importere fra Sør-Amerika?

send meg 2431 diskettar så skal eg skaffe deg det på diskett :p

men som sagt så kjem far cry kun ut på dvd i europa, medan det kjem kun ut på cd i usa.

Lenke til kommentar

Ok folkens, jeg får kjøpe meg DVD da.

Fikk ny pc til jul, men fikk cd istedenfår dvd , og skjønner nå at det ikke var noe bra "sjakktrekk", men som dere sier får man gode dvd spillere(brennere) til rimelig pris.

Kanskje dere har noen å anbefale

Lenke til kommentar

Kjøp deg en som tar både + og - det kan være kjekkt å ha. Nec har det som standard tror jeg (?)

Vet det er mange bra brennere, men jeg kan bare anbefale det jeg har prøvd og har erfaring med, og det er Nec 1300, ingen problemer eller feilbrenninger med den til nå, har stortsett brukt billigplater som that's write 4,7GB.

Det er bare dumt å kjøpe en DVD avspiller nå synes jeg da, ville helt klart satset på brenner.

Lenke til kommentar

Takk for svar folkens

Snakket med en "spill butikk" igår, og de sa at de netopp hadde fått inn 3 nye spill(alle på DVD),så tiden er vel absolutt moden for å gå til innkjøp av DVD, må bare passe på og finne ut om de kan brenne samme formatet som "stue" DVD min

Lenke til kommentar

hehe.. jeg er også typen som ikke har hatt behov for DVD i pc'n ennå, p.g.a. manglende spillutgivelser i formatet. Men så annonserte jo crytec at "far cry" kun ville komme ut på DVD. Og rett etter jeg fikk mail om at spillet var sendt fra play i går, bestilte jeg følgende combo spiller.....

databutikken.com

det er en veldig feature rich og rimelig cd/dvd-spiller/cd-brenner.

Lenke til kommentar

OMG ja, husker all disk swappingen på Amigaen!

Har ikke DVD, kjøpte en CD-RW istedet når jeg bygde min siste PC. Far Cry dreper omtrent min P4 2.8 PC800 * 1GB dual channel DDR * GeForce 4 Ti4200 maskin, så jeg avinstallerte det og vil neppe kjøpe det. Jeg blir livredd av å se at nye spill har så vanvittig høye maskinkrav! Med autosettings ble alt stilt på "low".. og likevel hakket det!

Jada, vet jeg må ha nytt skjermkort, håper det var den verste bremseklossen.

Lenke til kommentar
OMG ja, husker all disk swappingen på Amigaen!

Har ikke DVD, kjøpte en CD-RW istedet når jeg bygde min siste PC. Far Cry dreper omtrent min P4 2.8 PC800 * 1GB dual channel DDR * GeForce 4 Ti4200 maskin, så jeg avinstallerte det og vil neppe kjøpe det. Jeg blir livredd av å se at nye spill har så vanvittig høye maskinkrav! Med autosettings ble alt stilt på "low".. og likevel hakket det!

Du må skaffe deg nytt skjermkort mann.

Jeg har samme maskin som deg, bare at jeg har R9800 Pro, og det går som en drøm.

Lenke til kommentar
... GeForce 4 Ti4200 maskin, så jeg avinstallerte det og vil neppe kjøpe det. Jeg blir livredd av å se at nye spill har så vanvittig høye maskinkrav! Med autosettings ble alt stilt på "low".. og likevel hakket det!

Problemet ditt er at Gf4 ikke har DX9-støtte. Et 9600 pro/xt har ikke veldig mye høyere ytelse i dx8-applikasjoner, men i og med at det har støtte for dx9 vil ytelsen i bl.a. Far Cry bli mye høyere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...