Gå til innhold

Nye kabinetter fra LianLi, perfekt for vannkjøling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Nåleputa (aka. PC-V1000) var ikke et vakkert syn, hvorfor i alle dager ha noe som minner om mac? Hadde blitt MEGET skuffa hadde noen tatt feil av pcn min og en råtten mac (som i mine øyne IKKE er en PC, MAC er MAC/PC er PC).

Derimot er PC-V2100 noe som kan fø lommeboka til å åpne seg, selv om jeg kunne tenke meg at de "glattet ut" fronten.

Det er helt riktig at en PC ikke er en MAC; PC står for Personal Computer og ble lansert av Microsoft i sin tid ;)

Lenke til kommentar
Det er helt riktig at en PC ikke er en MAC; PC står for Personal Computer og ble lansert av Microsoft i sin tid ;)

ehm... var nok ikke Microsoft som kom med den..

Ikke sikker på hvem som var først, men mange av de 8bits maskinene ble også kalt PC'er ( Amstrad CPC For eksempel. (Color Personal Computer))

edit

IBM PC 1981

Amstrad cpc 464 kom i '84

men anways så var det ikke MS som komm med PC navnet ;)

Endret av Pompel
Lenke til kommentar
hmm jeg trodde det var da billgates og han der mac fyren samerbeidet med microsoft at de utvikklet en "pc"

De lagde bare den første basicen til pc, det var ibm som kalte det en pc. Etter at basicen ble laget og en suksess ble ms-dos laget.

Deretter tok Gates å ordnet an avtale om at alle IBM kompatible maskiner måtte bruke hans opperativsystem. Det var jo som kjent lurt :)

Endret av knutern_
Lenke til kommentar
kan ikke tenke meg at det er bra å ha psu nede. dobbelt så mye støv nede ved gulvet, lekasjer som kan komme inni etc.

Men for all del. Ta tak i kabinettene deres, og snu dem oppned

Ehem... unnskyld meg men psu'er tar ikke inn luft, de skyver det ut av systemet!!!

:D

Lenke til kommentar
kan ikke tenke meg at det er bra å ha psu nede.  dobbelt så mye støv nede ved gulvet, lekasjer som kan komme inni etc.

Men for all del.  Ta tak i kabinettene deres, og snu dem oppned

Ehem... unnskyld meg men psu'er tar ikke inn luft, de skyver det ut av systemet!!!

:D

Vet det, men det legger seg støv anyway. Sist jeg blåste igjennom psu med kompressor, kom det ei 50CM lang støvsky.

Lenke til kommentar

Tja, hva med å støvsuge litt oftere rundt maskinen :grin:

Neida,men det blir ikke mere støv i stforsyningen om den står nede i maskinen, det støvet som dras inn er svevestøv og det kommer dit uansett .

Da jeg vrengte mitt Lian Li og satte stforsyningen nede fikk jeg iallefall lavere temp i kassen, er vel det Lian Li også har funnet ut .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...