wotg Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Et sånt et SKAL jeg ha! kommer microplex til å ta det inn tro? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Et sånt et SKAL jeg ha!kommer microplex til å ta det inn tro? Det tror jeg ganske sikkert at de gjør Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Ligna litt på en Apple G5 Edit: Leif Endret 12. april 2004 av F-r-e-d-r-i-k Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Det virker nesten perfekt for vannkjøling med det adskilte rommet som er nederst. Det rommet er nok rommet til PSU du... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Allerede nemt at plassen er til PSU men skulle du titte opp fra bunnen av kolaboksen finner du kanskje ut at det er flere en 1 rom, 3 adskilte. Man har da altid et valg på hva man skal bruke "fri" plassen i pcn til :-) Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 hvis du tar bort dine seks harddisker så... Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Vet jeg ikke skal poste to ganger etter hverandre, men nå er det gått en stund... Fant en test av kabbiset på pcworld.no. De har tatt bra bilder, men dessverre ikke et oversiktsbilde med alle deler montert Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Nåleputa (aka. PC-V1000) var ikke et vakkert syn, hvorfor i alle dager ha noe som minner om mac? Hadde blitt MEGET skuffa hadde noen tatt feil av pcn min og en råtten mac (som i mine øyne IKKE er en PC, MAC er MAC/PC er PC). Derimot er PC-V2100 noe som kan fø lommeboka til å åpne seg, selv om jeg kunne tenke meg at de "glattet ut" fronten. Det er helt riktig at en PC ikke er en MAC; PC står for Personal Computer og ble lansert av Microsoft i sin tid Lenke til kommentar
Pompel Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Det er helt riktig at en PC ikke er en MAC; PC står for Personal Computer og ble lansert av Microsoft i sin tid ehm... var nok ikke Microsoft som kom med den.. Ikke sikker på hvem som var først, men mange av de 8bits maskinene ble også kalt PC'er ( Amstrad CPC For eksempel. (Color Personal Computer)) edit IBM PC 1981 Amstrad cpc 464 kom i '84 men anways så var det ikke MS som komm med PC navnet Endret 25. april 2004 av Pompel Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 hmm jeg trodde det var da billgates og han der mac fyren samerbeidet med microsoft at de utvikklet en "pc" Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Har noen norske butikker tatt inn noen av disse "vrengte" lian liene? Eller er det kun å få bestillt fra utlandet per dags dato? Lenke til kommentar
NULL Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Kabinettet testet på pcworld.no kom fra Microplex, så vil vel tro at de tar det inn. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 (endret) hmm jeg trodde det var da billgates og han der mac fyren samerbeidet med microsoft at de utvikklet en "pc" De lagde bare den første basicen til pc, det var ibm som kalte det en pc. Etter at basicen ble laget og en suksess ble ms-dos laget. Deretter tok Gates å ordnet an avtale om at alle IBM kompatible maskiner måtte bruke hans opperativsystem. Det var jo som kjent lurt Endret 4. mai 2004 av knutern_ Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 kan ikke tenke meg at det er bra å ha psu nede. dobbelt så mye støv nede ved gulvet, lekasjer som kan komme inni etc. Men for all del. Ta tak i kabinettene deres, og snu dem oppned Lenke til kommentar
ColaBoy Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Nice, men sjekk dette Edit: Dette kabinettet var bare rålekkert, vil ha! *drømmer* fylle opp med dual Opteron og masse ram og disker.. *drømmer*.. Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 kan ikke tenke meg at det er bra å ha psu nede. dobbelt så mye støv nede ved gulvet, lekasjer som kan komme inni etc. Men for all del. Ta tak i kabinettene deres, og snu dem oppned Ehem... unnskyld meg men psu'er tar ikke inn luft, de skyver det ut av systemet!!! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 kan ikke tenke meg at det er bra å ha psu nede. dobbelt så mye støv nede ved gulvet, lekasjer som kan komme inni etc. Men for all del. Ta tak i kabinettene deres, og snu dem oppned Ehem... unnskyld meg men psu'er tar ikke inn luft, de skyver det ut av systemet!!! Vet det, men det legger seg støv anyway. Sist jeg blåste igjennom psu med kompressor, kom det ei 50CM lang støvsky. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Tja, hva med å støvsuge litt oftere rundt maskinen Neida,men det blir ikke mere støv i stforsyningen om den står nede i maskinen, det støvet som dras inn er svevestøv og det kommer dit uansett . Da jeg vrengte mitt Lian Li og satte stforsyningen nede fikk jeg iallefall lavere temp i kassen, er vel det Lian Li også har funnet ut . Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 *mumle mumle mitt design* De rappa ideen min... Skulle aldri ha lagt ut bilder av kassen jeg lagde på internett... Riktignok lagde jeg mitt av sponplater da men. Kan ihvertfall bekrefte at det fungerer veldig bra! http://www.IMGSpot.com/uploads/Kasse1.GIF http://www.IMGSpot.com/uploads/Kasse2.GIF http://www.IMGSpot.com/uploads/Kasse3.GIF http://www.IMGSpot.com/uploads/Kasse4.GIF Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Er d ikke fordel med psu øverst når man har vannkjøling, tenker på lekkasje *drypp drypp* *BLÅ GNIST* *PANG* *Løpe til sikringsskapet* *Oi, sikringen gikk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå