Anders Leipsland Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Så plutselig dette på PCWN: Første tanke er at dette er noe av det beste jeg har sett LianLi lage! Det virker nesten perfekt for vannkjøling med det adskilte rommet som er nederst. Masse morro man kan gjøre med det om man er i moddehumør også. Skal bli spennende å se prisen på den kassa der. Endret 24. mars 2004 av Anders Leipsland Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 WOW, håper de lanserer flere kabinetter i denne duren, men beholder noe av det estetiske fra de nåverende lian li'ene. En sikker vinner, eller skal jeg heller si; sikre vinnere...? Mvh, Haakon Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Nice, men sjekk dette Edit: Endret 25. mars 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Anders Leipsland Jeg synes det ser ut som et BTX-kabinett. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Noty Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Nice, men sjekk dette Hmm det likte jeg Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Er d ikke fordel med psu øverst når man har vannkjøling, tenker på lekkasje Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Anders Leipsland Jeg synes det ser ut som et BTX-kabinett. Eller tar jeg feil? Du gjør nok det, hovedkortet er bare montert opp-ned Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Det virker nesten perfekt for vannkjøling med det adskilte rommet som er nederst. Det adskilte rommet nederst er desverre for PSU Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Anders Leipsland Jeg synes det ser ut som et BTX-kabinett. Eller tar jeg feil? Du gjør nok det, hovedkortet er bare montert opp-ned Aha, skjønner. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Er det teit å spørre om når disse kommer ut på det norske marked? Likte særlig den første, hadde litt PowerMac-look Lenke til kommentar
jokki Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 wow det digg, men har nå nettop bestilt meg kabinett fra statene. Lian Li er noe jeg absolutt jeg må når den dagen jeg må kjøpe nytt kabinett. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Når kommer dette kabinettet til Norge? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Synes faktisk ikke det første kabinettet var så veldig pent utenfra. Alt for mye dilldall til LianLi å være. Men jeg liker at LianLi tenker i nye baner når det gjelder inetern plassutnyttelse. Når det gjeller antall drevplasser er jo dnar midi towerene oppe i det big/servertower var for noen få år siden Lenke til kommentar
am3k Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Nåleputa (aka. PC-V1000) var ikke et vakkert syn, hvorfor i alle dager ha noe som minner om mac? Hadde blitt MEGET skuffa hadde noen tatt feil av pcn min og en råtten mac (som i mine øyne IKKE er en PC, MAC er MAC/PC er PC). Derimot er PC-V2100 noe som kan fø lommeboka til å åpne seg, selv om jeg kunne tenke meg at de "glattet ut" fronten. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Så plutselig dette på PCWN: Første tanke er at dette er noe av det beste jeg har sett LianLi lage! Det virker nesten perfekt for vannkjøling med det adskilte rommet som er nederst. Masse morro man kan gjøre med det om man er i moddehumør også. Skal bli spennende å se prisen på den kassa der. Jepp, så dette på Lian Li sine sider for noen uker siden, de har snudd kortet opp ned så du får døren på andre siden og st forsyningen nede istedenfor oppe . Dette har jeg lenge lurt på hvorfor ingen har kommet med, da det gir bedre utnyttelse av kabinettet , men endelig er det noen som fattet det . Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Nice, men sjekk dette Edit: Dette har jeg lenge lekt med tanken om å gjøre med mitt PC 70 kabinett, det er jo poppet sammen så jeg har tenkt å demontere det og snu bakplaten og flytte hk platen til andre siden, dermed får jeg døren på andre siden og st forsyningen nede + masse plass . Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Dette var kabinetter jeg likte! Håper finishen er bra på de, da kan jeg vurdere å skifte ut Cooler Master Wave Master kabinettet mitt. Begynner å bli trangt inni der. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Ok, da var det gjordt , frem med drehmmeln og poppnagletangen , og ombyggingen av mitt Lian Li pc 70 var igang. Nå har jeg hk oppe og stforsyningen i bånn av kassen Lenke til kommentar
am3k Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Bilder man, bilder. Vi vil se bilder Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Har laget en egen post kalt " vrengt Lian Li" der kommer jeg med bilder i løpet av dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå