Gå til innhold

Nye kabinetter fra LianLi, perfekt for vannkjøling

Anbefalte innlegg

Så plutselig dette på PCWN:

77E2C652-C2A3-E360-54D7BE8899E65AD5.jpg

Første tanke er at dette er noe av det beste jeg har sett LianLi lage! Det virker nesten perfekt for vannkjøling med det adskilte rommet som er nederst. Masse morro man kan gjøre med det om man er i moddehumør også. Skal bli spennende å se prisen på den kassa der.

Endret av Anders Leipsland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes faktisk ikke det første kabinettet var så veldig pent utenfra. Alt for mye dilldall til LianLi å være. Men jeg liker at LianLi tenker i nye baner når det gjelder inetern plassutnyttelse. Når det gjeller antall drevplasser er jo dnar midi towerene oppe i det big/servertower var for noen få år siden :p

Lenke til kommentar

Nåleputa (aka. PC-V1000) var ikke et vakkert syn, hvorfor i alle dager ha noe som minner om mac? Hadde blitt MEGET skuffa hadde noen tatt feil av pcn min og en råtten mac (som i mine øyne IKKE er en PC, MAC er MAC/PC er PC).

Derimot er PC-V2100 noe som kan fø lommeboka til å åpne seg, selv om jeg kunne tenke meg at de "glattet ut" fronten.

Lenke til kommentar
Så plutselig dette på PCWN:

77E2C652-C2A3-E360-54D7BE8899E65AD5.jpg

Første tanke er at dette er noe av det beste jeg har sett LianLi lage! Det virker nesten perfekt for vannkjøling med det adskilte rommet som er nederst. Masse morro man kan gjøre med det om man er i moddehumør også. Skal bli spennende å se prisen på den kassa der.

Jepp, så dette på Lian Li sine sider for noen uker siden, de har snudd kortet opp ned så du får døren på andre siden og st forsyningen nede istedenfor oppe . Dette har jeg lenge lurt på hvorfor ingen har kommet med, da det gir bedre utnyttelse av kabinettet , men endelig er det noen som fattet det . :thumbup:

Lenke til kommentar
Nice, men sjekk dette :dribble::love:

Edit:

v-2100-1.jpgv-2100-2.jpg

Dette har jeg lenge lekt med tanken om å gjøre med mitt PC 70 kabinett, det er jo poppet sammen så jeg har tenkt å demontere det og snu bakplaten og flytte hk platen til andre siden, dermed får jeg døren på andre siden og st forsyningen nede + masse plass .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...