Zamoht Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Satt og surfet litt, og så kom jeg over dette.. http://www.all-discount-cigarettes.com/ Prisene er uslåelige og dette høres spennende ut. Er det noen som har benyttet seg av et slikt tilbud? Er dette lov i Norge? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Tviler vel på at det er lov men helsiken eg tror eg kommer til å bestille likevel. Var billig som fan. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 De blir stoppet i tollen...så da blir de like dyre som her hjemme...om ikke enda dyrere. Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Her på jobben bestilles de hele tiden (om det er fra den siden der er jeg ikke sikker på), men de får varene levert hver gang. Ingen ting som forsvinner noe sted der nei. Og billig er det! Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Er neppe lov. men det er vel sikkert bare bløff hele saken! Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Her på jobben bestilles de hele tiden (om det er fra den siden der er jeg ikke sikker på), men de får varene levert hver gang. Ingen ting som forsvinner noe sted der nei. Og billig er det! kan du prøve å finne ut hvor de handler hen? Kjedelig å oppgi kortnummer til feil folk Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Det er sikkert lov, men du må jo uansett betale toll og moms, og det, min gode venn, er ingen hyggelig affære. bfisk Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Det er sikkert lov, men du må jo uansett betale toll og moms, og det, min gode venn, er ingen hyggelig affære. bfisk du er sikker på dette? Nå viser det seg jo at andre har benyttet seg av slike tilbud, uten å betale moms... Nettstedene lover at dette er tollfritt.. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 har kompiser som bestiller flere kartonger med snus i fra Sverige tror jeg? En nettside. Betaler ca 20 kr snuspakken. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 De blir stoppet i tollen...så da blir de like dyre som her hjemme...om ikke enda dyrere. HVIS de stoppes i tollen ja Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Er det ikke sånn (eller skal bli sånn) at hvis man bestiller ting fra utlandet for mindre enn 1000 spenn, blir det ikke toll? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 ...så blir det ikke MOMS, nei. Toll gjelder fra første krone - men kun på tollbelagte varer. Alkohol og tobakk er tollbelagte. Dersom de sender det blir sendt som gave med et deklarert innhold som ikke skal fortolles - mao, de skriver at de sender deg en gave til en verdi at et par-ti dollar, så går det nok fint. Problemet er at dersom det blir sjekka, er de i deep shit. Du kan jo alltids nekte, men de kan jo i sin tur bli pissed på deg igjen, og det vil du neppe. Uansett hva butikken lover kan du ikke være trygg - norsk lov står høyere enn hva butikkene påstår. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Camel med 12mg....fan det frister. Ønsker jeg hadde VISA Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Det var halvpris på ALT på ene shell butikken her jeg bor ved siden av skolen. Var konkurssalg og alt skulle ut. All røyk, snus, battery, olje, dvd filmer var halv pris på. Handlet for over 1000 kr i dag, og mangen folk jeg såg hadde bæreposer med røyk med seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå