mad_arab Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) forsøker å kjøre filen vha. exec("program d:\blabla\05 test.txt") men da klarer ikke programmet som motar å åpne filen, men hvis jeg ikke har to mellomrom går det fint! noen som har noen ideer? Edit: dette forumet retter tydeligvis to mellomrom til ett! men jeg regner med at dere skjønner hva jeg mener fra spørsmålet... Endret 23. mars 2004 av mad_arab Lenke til kommentar
threiran Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Problemet er at for exec(String cmd) deles cmd opp i flere biter vha en StringTokenizer. Tror denne per default blant annet deler på nettopp mellomrom... Dersom du benytter exec(String[] cmd) i steden for, bør problemet forsvinne. Første element i cmd arrayen er programmet som skal kjøres og andre er første parameteren som skal sendes til programmet (filnavn med alle mellomrom) osv... CPL Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Funket som en drøm! Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå