jendor Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Kjøpte MC60 på Rimi, men samboer'n satte ved en feiltagelse inn et Telenorkort... og vips var den låst til Telenor! Noen andre som har gjort noe lignende? Endret 23. mars 2004 av jendor Lenke til kommentar
javvad Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 ja, har gjort det samme! det første kortet du setter inn etter at du har tatt opp mobilen blir mobilen låst til... Lenke til kommentar
jendor Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Det kunne de jo informert om på pakka! Der står det jo bare at den ER operatørlåst til NetCom... Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 hehe! Den var bra, ser ut som Netcom gjorde Telenor en tjeneste her! Lenke til kommentar
jendor Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Ja, ikke sant... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 hehe! Den var bra, ser ut som Netcom gjorde Telenor en tjeneste her! det skader no ikke ;D Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Er vel ikke først gang dette skjer. har jo skjedd omvendt også etc. i tillegg er det vil ikke noe engangstilfelle at låste telefoner (ifølge lapp) på ekse i det heletatt er låst... FÅ vekk ALT som heter OP. låser på telefoner (kanskje greit på billigekontant modeller!) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 i tillegg er det vil ikke noe engangstilfelle at låste telefoner (ifølge lapp) på ekse i det heletatt er låst... Riktig... Selv om det står at den er låst på esken eller du blir opplyst om det, trenger det slett ikke å stemme. Jeg har forløpig ikke hørt om tilfeller hvor Nokia N-gage, 3650, 6600 eller en del andre Nokia'er har vært låst. Jeg har derimot hørt om at f.eks Nokia N-gage selges med informasjon om at den er låst. Min erfaring viser at svært mange stresser med å låse opp telefoner som faktisk aldri har vært låst... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Telenor vurderer å kutte ut heile subsideringa ;D En låst mobil blir sponset med 100 kr fra telenor, og da blir den 150 kr billigere til kunden.... latterlig egentli ! Lenke til kommentar
Motig Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Enig med de som sier at operatørene bør slutte med å låse telefonene, men de bør så absolutt ikke slutte med å subsidiere. Å ha muligheten til å kjøpe en telefon som vanligvis koster 5000,- til rundt 3000,- er jo kjempeflott, og jeg har selv benyttet meg av det flere ganger. Men poenget er jo at når man kjøper en slik subsidiert telefon så er det et abonnement man binder seg til, og forplikter seg til å beholde og betale fastavgift for i et år. Men om man ønsker å bruke den subsidierte telefonen med et annet abonnement blir jo kundens egen sak. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 binding er helt iorden, men operatørlåsing skulle vært fjernet )= Lenke til kommentar
Habla Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Tror at det er noen som har lyst til å ha noe av trafikkinntektene dine også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå