Spenol Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg skal kjøpe en ny TV, nærmere bestemt en flat 32" CRT med 100 Hz, og trenger i den forbindelse noen anbefalinger. Den skal koste mellom 10000 og 12000 kr, og skal blant annet brukes til videospill, så det bør ikke være mye etterslep i bildet. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Sjekk denne siden: http://www.hjemmekino.no/anbefalinger/tv.asp Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Philips 32PW8844, den har jeg, og jeg må si jeg er meget fornøyd, ikke noe etterslep jeg har lagt merke til, men jeg spiller jo bare xbox på den da, og ser selvfølgelig film på den, men har ikke noen kanaler Uansett så er det en topp tv jeg anbefaler. Lenke til kommentar
Spenol Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Takk for info, begge to. Philips 32PW8844 har jeg sett hos Elkjøp, og den er bra, men saken er at jeg har en tilgodelapp i en annen butikk, og Elkjøp er den eneste butikken som fører 32PW8844. Den andre butikken har dog en Philips-modell ved navn 32PW8818, og jeg har hørt at det egentlig er samme TV-en. Stemmer dette? Lenke til kommentar
magio Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Det er helt sikkert samme tv. Det har med prisgarantien til elkjøp å gjøre, de får produsentene til å skifte produktnummer på produktene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå