lilfire Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 okey...thx for med ditt svar klarte jeg det...! Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 ehh kna jeg spøøre om en ting til? hvordan legger man tekst på filmen får ikke bagrunne i teksten til å bli gjenomsiktig så blir bare stilbilde over filmen men vil bare ha teksten.... Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 29. mars 2004 Del Skrevet 29. mars 2004 Okei, du legger hovedklippet på video 1 tracken. Så lager du en title i premiere med den teksten du ønsker. Så legger du denne titlen i video 2 tracken og trimmer den slik at den har ønsket varighet. Nå skal teksten vise over hovedklippet... Dette er også relativt enkelt og er beskrevet i help filen (og selv om du ikke er god i engelsk så er det faktisk screenshots og lignende i denne helpfilen så den kan være nyttig uansett) Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2004 okey thx skla u ha...Leste faktisk help filen men klarte det ikke:P Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 www.freetranslation.com engelsk->tragisk norsk + Ordbok = løsning Engelsk er lurt å kunne, hvis ikke kan du gå på kurs eller bruke pinnacle på norsk (beklager at jeg er litt hissig i stemmen) Lenke til kommentar
EJN Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 okey thx skla u ha... Jesus, ikke et eneste korrekt ord i den setningen o.O Uansett, har du problemer med å lese engelsken, bruk Freetranslation og en god del fantasi (Det trengs når du ser ordene Freetranslation hoster opp ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå