Blib Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Driver med noe skolegreier nå og tenkte jeg skulle hente ut følgende info selv: Den nederste linjen her med info (Record:) Som du ser har jeg fått med de postknappene, men jeg savner ett eller annet som forteller meg hvilken "side" jeg er på av hvor mange når jeg tar vekk linja. (Og ja, de skal vekk) Noen som vet hvordan lage dette selv? Endret 23. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Driver med noe skolegreier nå og tenkte jeg skulle hente ut følgende info selv: ...klippe-klipp... Noen som vet hvordan lage dette selv? Jeg kan anbefale Access for dummies, der står det hvordan du fikser det meste... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg kan anbefale Access for dummies, der står det hvordan du fikser det meste... Heh, jeg kommer nok ikke til å legge ut noen hundrelapper for å få til et lite skoleprosjekt nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå