Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

rom fil til SHDSL fra firstmile

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken CPE har du da? ZyXEL P791R? Du finner det meste av oppdateringer her

En ROM/BIN fil er en oppdatering av firmware på CPE'en (Ruteren), noe ala en ny firmware til BIOS'en til hovedkortet ditt. Man får ofte nye funksjoner og/eller bugfixer ved oppdatering av denne.

Endret av Ronin
Lenke til kommentar

Jeg fikk min ROM- fil av Firstmile da jeg greide å sette ruter/modemet tilbake til fabrikk instillingene ved et uhell.

Ta kontakt med Kundeservice du.

Hvis du ikke vil vente på svar på mail kan du finne Zyxel Norge i telefonkatalogen og spørre etter support for Firstmile prosjektet på sentralbordet. Da setter de deg over.

Lenke til kommentar
Jeg fikk min ROM- fil av Firstmile da jeg greide å sette ruter/modemet tilbake til fabrikk instillingene ved et uhell.

Ta kontakt med Kundeservice du.

Hvis du ikke vil vente på svar på mail kan du finne Zyxel Norge i telefonkatalogen og spørre etter support for Firstmile prosjektet på sentralbordet. Da setter de deg over.

Det er ikke noe problem å konfigurere denne selv, regner med at den skal i routing mode så det er bare å gå inn på CPE via f.eks IE og konfigurere ivei :) Men det er jo enklere å få en ferdig konfet ROM fil fra Firstmile om de har det.

Endret av Ronin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...