RAPTORR Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 er det noen som har rom filen til modemet til firstmile SHDSL 2304/2304 er det noen som har noen tips? sory for skrive feil Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 hvis det er noen som har en guide så hadde det vert glimrende Lenke til kommentar
RAPTORR Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) er det ingen som har den rom fila? til fistmile? jeg har prøvd goggle og zyxel pretsige 700 series Endret 23. mars 2004 av RAPTORR Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Prøvde å sende den til deg, men hotmail sier din epost addresse ikke eksisterer lengre. Lenke til kommentar
tomtomtom Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hva er en rom fil og hva gjør den? Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Hvilken CPE har du da? ZyXEL P791R? Du finner det meste av oppdateringer her En ROM/BIN fil er en oppdatering av firmware på CPE'en (Ruteren), noe ala en ny firmware til BIOS'en til hovedkortet ditt. Man får ofte nye funksjoner og/eller bugfixer ved oppdatering av denne. Endret 24. mars 2004 av Ronin Lenke til kommentar
tomtomtom Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Åhja.. takk for svaret, Ronin Lenke til kommentar
KriB Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Jeg fikk min ROM- fil av Firstmile da jeg greide å sette ruter/modemet tilbake til fabrikk instillingene ved et uhell. Ta kontakt med Kundeservice du. Hvis du ikke vil vente på svar på mail kan du finne Zyxel Norge i telefonkatalogen og spørre etter support for Firstmile prosjektet på sentralbordet. Da setter de deg over. Lenke til kommentar
Ronin Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Jeg fikk min ROM- fil av Firstmile da jeg greide å sette ruter/modemet tilbake til fabrikk instillingene ved et uhell. Ta kontakt med Kundeservice du. Hvis du ikke vil vente på svar på mail kan du finne Zyxel Norge i telefonkatalogen og spørre etter support for Firstmile prosjektet på sentralbordet. Da setter de deg over. Det er ikke noe problem å konfigurere denne selv, regner med at den skal i routing mode så det er bare å gå inn på CPE via f.eks IE og konfigurere ivei Men det er jo enklere å få en ferdig konfet ROM fil fra Firstmile om de har det. Endret 24. mars 2004 av Ronin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå