harryb Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hei, Jeg har ADSL fra ngt og har nettopp fått meg en ny maskin som jeg har tenkt å koble opp i tillegg, men jeg har bare 1 port på ruteren(den jeg fikk fra ngt), i tillegg går det en lang ledning gjennom huset så jeg lurte på å skaffe meg den trådløse greien ngt reklamerer med til 800kr, er dette alt jeg trenger for å koble begge maskinene til internett eller trenger jeg i tillegg trådløse nettverkskort? Er denne ruteren bra eller lønner det seg å kjøpe fra en nettbutikk fremfor ngt? Takker på forhånd.. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Har du kabel til den andre maskinen så ta en av disse og ikke har brukt for tråløst. http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...ID=6&t=1788&l=3 Eller du kan bruke den NGT har. Du kan koble til 4 PCer med kabel på den + tråløst TaZ Endret 23. mars 2004 av taz Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hvorfor leie en til 600,- når man kan kjøpe en til 800,- (som i tillegg har 802.11g standard og er bedre? Evt kjøpe en like bra til 600 (b standard) - bare et lite visdomsord ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå