SnowDOG_ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Eg ville ikke valgt kino. Man har jo lyst å preike med personen og blir bedre kjent med hverandre (på en annen måte enn det man allerede kjenner hverandre på) så kanskje eg hadde invitert henne på middag eller noe. Din heldiggris! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Eg ville ikke valgt kino. Man har jo lyst å preike med personen og blir bedre kjent med hverandre (på en annen måte enn det man allerede kjenner hverandre på) så kanskje eg hadde invitert henne på middag eller noe. Din heldiggris! Vel, middag er kanskje tidlig. Jeg mener, jeg er 15 år, det kan da umulig være normalt å be noen ut på middag!? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Spør om hun vil være med en tur på mc donalds. etterpå kan dere kjøpe dere en softis og gå hånd i hånd i byen og nyte våren Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Spør om hun vil være med en tur på mc donalds. etterpå kan dere kjøpe dere en softis og gå hånd i hånd i byen og nyte våren Enig, den syns jeg du skal gå for bare gjør det enkelt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Det enkleste er avogtil (ikke oftest som rema1000 reklamen sier) det beste. Det er så typisk at man skal på kino på første daten. Kino er så upersonlig syns eg. McDonalds funker men pleier å være ganske bråkete der så.... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Neida, SnowDOG_. Den som ligger nedenfor fløyen i Bergen er i hvert fall ikke bråkete. Den på torgallmenningen funker egentlig også hvis du sitter oppe. Jeg har vært på mange dater der Men nå bor sikkert ikke fyren i bergen da.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Hmm, OK, så kino er utelukket? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Gi ****** i hvor gamle dere er! Send gamlingene og evt. søsken ut, inviter personen du liker hjem.. Så lager dere middag, koser dere.. snakker og ser litt på film! FUNKER Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Gi ****** i hvor gamle dere er! Send gamlingene og evt. søsken ut, inviter personen du liker hjem.. Så lager dere middag, koser dere.. snakker og ser litt på film! FUNKER Vel, hvordan vet jeg at det er gjensidig? Altså, jeg snakker ofte med henne - vi flørter litt, for å si det sånn, men tør liksom ikke be henne ut/hjem. Hmm, noen tips? Jenter? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 Eh.. det finner du jo fort ut i det du spør Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Eh.. det finner du jo fort ut i det du spør Tja, hva sier man, egentlig? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2004 send henne en tekstmelding med "heisann! Lurte på om du kanskje hadde lyst å ta en tur på Mc Donalds med meg?" Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Ehm.. Send da heller: Hei! Synes du virker som en koselig jente, hadde vært koselig å blitt bedre kjent med deg! Lyst til å finne på noe en gang? Eller noe i den duren. Mulig hu ikke liker McDonalds ikke sant.. må ta det litt objektivt Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 (endret) Ehm.. Send da heller: Hei! Synes du virker som en koselig jente, hadde vært koselig å blitt bedre kjent med deg! Lyst til å finne på noe en gang? Eller noe i den duren. Mulig hu ikke liker McDonalds ikke sant.. må ta det litt objektivt Vel, har gått i klasse med henne i to år, så jeg "kjenner" henne rimelig godt... Hmm, sitter liksom litt fast på hva jeg skal gjøre... Endret 26. mars 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Ok.. bare send mld og spør a om hu har lyst til å finne på noe da.. Det beste er jo å lage mat selv da.. det imponerer og er veldig mye koseligere enn å dra på peppes f.eks, blir mye mere intimt. Sett på en god film etterpå, så skjer det som må skje vil alt går rett Vær deg selv! Vil a ikke finne på noe veit du med en gang hva som er situasjonen.. face it! Endret 27. mars 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 som alltid. Anyways ontopic....../me er forelsket i tanken på at eg en dag kommer til å bli forelsket igjen. Hehe, er det noen vi unner en forelskelse er det deg skjønner jeg forresten er det et hint? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 som alltid. Anyways ontopic....../me er forelsket i tanken på at eg en dag kommer til å bli forelsket igjen. Hehe, er det noen vi unner en forelskelse er det deg skjønner jeg forresten er det et hint? Til hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå