Gå til innhold

Forelskelse

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eg ville ikke valgt kino. Man har jo lyst å preike med personen og blir bedre kjent med hverandre (på en annen måte enn det man allerede kjenner hverandre på) så kanskje eg hadde invitert henne på middag eller noe. Din heldiggris! :thumbup:

Vel, middag er kanskje tidlig. Jeg mener, jeg er 15 år, det kan da umulig være normalt å be noen ut på middag!?

Lenke til kommentar
Gi ****** i hvor gamle dere er! Send gamlingene og evt. søsken ut, inviter personen du liker hjem.. Så lager dere middag, koser dere.. snakker og ser litt på film! FUNKER :thumbup:

Vel, hvordan vet jeg at det er gjensidig? Altså, jeg snakker ofte med henne - vi flørter litt, for å si det sånn, men tør liksom ikke be henne ut/hjem. Hmm, noen tips? Jenter?

Lenke til kommentar

Ehm.. Send da heller:

Hei! Synes du virker som en koselig jente, hadde vært koselig å blitt bedre kjent med deg! Lyst til å finne på noe en gang?

Eller noe i den duren. Mulig hu ikke liker McDonalds ikke sant.. må ta det litt objektivt

Lenke til kommentar
Ehm.. Send da heller:

Hei! Synes du virker som en koselig jente, hadde vært koselig å blitt bedre kjent med deg! Lyst til å finne på noe en gang?

Eller noe i den duren. Mulig hu ikke liker McDonalds ikke sant.. må ta det litt objektivt

Vel, har gått i klasse med henne i to år, så jeg "kjenner" henne rimelig godt...

Hmm, sitter liksom litt fast på hva jeg skal gjøre...

Endret av c_u_m8
Lenke til kommentar

Ok.. bare send mld og spør a om hu har lyst til å finne på noe da.. Det beste er jo å lage mat selv da.. det imponerer og er veldig mye koseligere enn å dra på peppes f.eks, blir mye mere intimt. Sett på en god film etterpå, så skjer det som må skje vil alt går rett :w00t:

Vær deg selv! Vil a ikke finne på noe veit du med en gang hva som er situasjonen.. face it!

Endret av Dr.X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...