Gå til innhold

Forelskelse

darkness|

Anbefalte innlegg

Forelskelse er helt ok. Klart du kan bli såret, men det er enda værre å ikke være forelsket i noen. Livet er fryktelig kjedelig når du ikke har noen å tenke på.

Jeg for min del syns ikke smerten overgår det fine, og når jeg tilslutt kommer over chicksa, ser jeg hvor lite de egentlig passet for meg uansett...

Men om frøkena som jeg nå er forelsket i hadde sagt Nei takk... DA tror jeg jeg hadde slitt hardt... Så det har jeg gitt ho beskjed om at ho ikke får lov til ;)

Og darkness, lykke til...håper det går bra

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forelskelse er jo -> :mad:

Problemet er vel at man aldri veit at det er gjensidig, damer er masse arbeid, så går det kanskje en måned, så må man starte om igjen på de fordømtes vei.

Forelskelse er hat, har ikke vært borti det på et års tid, men skal ikke si jeg savner det!

One night stand er en fin oppfinnelse :D

Lenke til kommentar
One night stand er en fin oppfinnelse :D

Ja, hvis du er en tøs kanskje?

(nei, jeg liker ikke slik fokk n' forget praksis ;))

Ludder?

Sier ikke at jeg gjør det støtt og stadig!

Herregud må da bli litt kjent med dama da, hopper lissom ikke på hva som helst, kan jo tenkes at man faktisk vil bli bedre kjent og. Noe jeg egentlig ikke vil, men slikt er kjekt iblandt :)

edit: fast forhold er gøy helt til det er slutt og du lurer på hvorfor, får massevis av konstruktiv kritikk (NOT!) :thumbdown:

Endret av LoS
Lenke til kommentar

One night stand er greit men ikke å foretrekke. Altså skal eg gå uten dame OG IKKE får meg noe heller? :wow:

:no:

/me vil ha fast forhold og skikkelige greier men hvis det ikke kommer med det første så har eg noen "needs" som trenger å bli tilfredstilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...