darkness| Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Vond forelskelse God forelskelse Jeg bruker å skrive for å bearbeide følelser. Jeg skulle egentli ikke poste noe poesi her, men føler for å gjøre det likevel. Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 forelskelse og ekte kjærlighet er 2 VIDT forskjellige ting Thats right Lenke til kommentar
kenny Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Som en skikkelig bra fest, inkludert dagen derpå. Skal aldri mer drikke, aldri mer, men neida. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jens gjør mitt hjerte vondt Kjerlegheit er godt, forelskelse er meget vondt i nogon situationer Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Gjensidig er dumt det også, hvis du VET at han ikke er bra for deg og at dere aldri får vært sammen pga hans religion. Det er nesten litt sånn... liek teh old days da. Eller liek teh far far away. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Gjensidig er dumt det også, hvis du VET at han ikke er bra for deg og at dere aldri får vært sammen pga hans religion. Det er nesten litt sånn... liek teh old days da. Eller liek teh far far away. Er det vel ikke. Okai, da, kanskje jeg er litt old-fashionized Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jens gjør mitt hjerte vondt Kjerlegheit er godt, forelskelse er meget vondt i nogon situationer WTF? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Jeg bruker å skrive for å bearbeide følelser. eg og! funker ofte bra... Forelskelse er å balansere på linjen mellom himmelen og ******. Til slutt faller du. (Har kun oppledvd sistnevne selv da... .... men å leve i uvitenhet var ikke så værst da...) Endret 23. mars 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 = ...og nobelprisen i litteratur går til... Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 veldig godt i starten så går det over til å bli ******(samt den andre ikke føler det samme da) Lenke til kommentar
Mira Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Vondt, der er særdeles vondt spesielt når det er ens egen feil Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Vond forelskelse God forelskelse Jeg bruker å skrive for å bearbeide følelser. Jeg skulle egentli ikke poste noe poesi her, men føler for å gjøre det likevel. føler for det eg og... Like a Flame / Som en Ild PS:kul sigg HatTan! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Forelskelse er det største og det j*vligste som har skjedd med meg. Smerten varte mye lengre enn det gode. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 (endret) Forelskelse har en tendens til å enten skade en person noe helt ekstremt mye psykisk. Uheldig vis Det er ikke uten grunn jeg har blitt som jeg er Endret 24. mars 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Forelskelse har en tendens til å enten skade en person noe helt ekstremt mye psykisk. Uheldig vis Det er ikke uten grunn jeg har blitt som jeg er Er vel "noe av det samme" her.. Man blir ofte annerledes etter et skikkelig breakup, som jeg har hatt. Av og til til det gode også Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Da skal jeg flytte ut.. Må bare finne meg en leilighet først.. Men vi skal prøve å være kjærester fremdeles. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Da skal jeg flytte ut.. Må bare finne meg en leilighet først.. Men vi skal prøve å være kjærester fremdeles. gi det et års tid elns så kommer man over det.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Takk for oppmuntringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå