Spillegal:) Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Han sender meg daglig 10-15 stk w32.Netsky@D@mm virus. denne info har jeg om han: cpmail.dk.tiscali.com(6.7.018) [email protected] + en masse ip adresser, dem er forskjellig hver gang. Skulle ønske jeg kunne finne han og besøke han, banke på døren å si hei + ett hardt slag i ansiktet!!! Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) send en mail til [email protected] forklar dem situasjonen, og vær SAKLIG!!! om alt går etter planen, så kutter de linjen rimelig kjapt hvorfor blokker du ham bare ikke? hotmail har den funksjonen... ms sine office-ting har det og... Endret 23. mars 2004 av roaldhansen Lenke til kommentar
Spillegal:) Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 kan ikke så mye om data desverre, skulle ønske jeg var det, og fant den lille jævelen Jeg har Norten anti 2002, spam på exploren, ad aware, spy-bot, firewall . men om det hjelper vet æ ikke. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Skal vi se - på hvor mange mpter handler dette emnet om Hardware? Hmmm Hives til sikkerhetsforumet Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 zonealarm pro 4 med hackerID finner adressa til hackeren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå