zacka Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Jeg har et problem : "Plutselig" er FN-tasten aktivert hele tiden. Istedet for å få frem bokstaver får jeg bare frem tegnene man ellers får når FN-tasten trykkes inn. For å få frem "hovedtegnene" må jeg nå trykke inn FN-tasten. Veldig tungvindt med andre ord. Er det noen som vet hvordan jeg får det tilbake til det gamle ? En tastekombinasjon eller noe ? Har søkt på forumet uten å finne noe svar. I tillegg har jeg leita på Fujitsu Siemens sine sider uten hell... Lenke til kommentar
zacka Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Etter mye om og men har jeg funnet det ut.... Flaut.... Var bare å trykke på Num Lock tasten for å få det tilbake igjen. Hallejuja. Skriften er så liten så jeg la ikke merke til at jeg hadde den tasten. Kanskje jeg burde få nye kontaktlinser. Hehe. Lenke til kommentar
tfx Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Skulle akkurat til å skrive at du burde klage på maskinen inntil jeg leste hva som opprinnelig var feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå