magnus85 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Men hvor lang tid tar det fra Køben da, for dere som har bestillt? update: 2004-03-23 11:08 - COPENHAGEN ARRIVED AT SORTING HUB Når blir den søkbar på linjegods sine sider? Sitt på en 450mhz laptop med 12" skjerm og venter på delln nå, så er ganske så spent kan man si *sikle-sikle* Lenke til kommentar
Mnett Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Min kom hjem til meg på døren (bor i oslo, bestile gjennom firma) samme dagen som den ankom Oslo. Det var dagen etter at den lå i København. Så den burde i allefall være søkbar hos Linjegods i morgen Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 BAHH......Bor ikke langt unna oslo, så har de vel et lager på rudshøgda også, det er en time unna meg.. VROOM i vei med bilen hvis det lar seg gjøre.. Om de har noe system på pakkene sine.. Vente spent på morra dagen! Hva skal jeg bruke for noe nr på linjegods sidene da? Må jeg vente til dell legger den ut på support siden? Lenke til kommentar
Lakafant_ Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Bestilte bærbar fra dell den 5. Mars. Det står nå at faktisk forsendelsesdato var 18.03. Noen som vet når jeg kan forvente den? mvh, krybel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå