karrog Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Er det noen som har no snøring på topicen her.? Hva som kan være galt... Og hva som kan gjøres for å rette opp denne erroren. Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Bare sånn for morro skyld: - Når er det du får denne feilmeldingen? Et søk hos Microsoft avslører denne verdien (1722) i avanserte operasjoner i Active Directory, se her. Da er du straks ute av min liga Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Er det en error eller warning i event viewer? For meg høres det ut som problemer med name resolution... ergo DNS. Tror du kan begynne der og kjør noen nslookup kommandoer for å se om dns virker. Lenke til kommentar
karrog Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Er det en error eller warning i event viewer?For meg høres det ut som problemer med name resolution... ergo DNS. Tror du kan begynne der og kjør noen nslookup kommandoer for å se om dns virker. Ja det er en error i event...... SKal kjøre noen lookups og sjekke. Får pinga ip til VG, men ikke www.vg.no..... det vet jeg fra før, og det er DNS som er feil, men vet ikke hvordan jeg skal løse dette.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå