Gå til innhold

Trenger en god CSS-bok

Anbefalte innlegg

Holder på med CSS på skole og er rimelig misforøyd med penusmlitteraturen (Castro, HTML for the world wide web). Ønsker derfor å skaffe meg en enkel bok som dekker kun CSS i tillegg.

Jeg ønsker en bok med en del eksempler som demonstrerer koden, men ikke av typen "se og lær" som jeg oppfatter den boken jeg allerede har som... (masse bilder med kommentarer til... ubrukelig som oppslagsverk)

Trenger ikke å være en ekstremt omfatttende sak, skal brukes i et fag på 6 studiepoeng som i tillegg til HTML også inneholder PHP og MySQL. M.a.o ikke så mye css...

edit: please ikke skriv noe her om du ikke virkelig kan gå god for boken!! FInnes nok av OK bøker, jeg vil ha en av de beste...

Endret av erikindre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jakob: Jeg har selv sittet med noen hundre ark i fanget , og prøvd å bla frem riktig, og kan konkludere at det ikke er morsomt. Med en bok, kan man lese hvor som helst (fordel), men med en nettside kan man søke og trykke på lenker (fordel)...

Lenke til kommentar

Hehe, enda en gang:

Jeg har ark både her og der, men det blir bare rot av det. Dessuten liker jeg bøker. Hvilken av Meyer bøkene vil passe best til mine "behov"?

edit: forresten:noen som vet hvor dyrt det er å skrive ut 100 sider på en lexmark blekksriver? For ikke å snakke om hvor lang tid det tar? ;)

Endret av erikindre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...