FuglFøniks Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Hei, trenger hjelp, er på utkikk etter en 512MB stor PC3200 RAM brikke. Har 256MB & 512MB PC3200 fra TwinMOS nå, men vil ha mer... Er det samme åssen merke det er på dem? Ser noen herlige 512MB PC3200 brikker fra GeIL er på tilbud (PSdata) Golden Dragon, som er meget bra har jeg hørt... Bør jeg gå for disse? Eller slå til med en 512MB TwinMOS til (Som jeg forøvrig er fornøyd med) Det er også noe med "Dual". Jeg har satt de to RAMbrikkene jeg har nå "lengst" fra hverandre, hørt at det er riktig... Kjører jeg "Dual Channel" nå da? HK støtter det. Håper på hjelp... pain Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Skal klokke veldig mye? Seff de på Psdata, vil kunne kjøre mye lavere timmings, enn Twinmos. Men de koster også litt mer Du vil også få klokket Geil brikkene lenger, sett testen til Snekker'n? Edit: Får og kjøre dual, må du ha to like brikker. F eks x2 Twinmos 256 Pc3200. x2 512. Osv. Endret 23. mars 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2004 Skal klokke veldig mye?Seff de på Psdata, vil kunne kjøre mye lavere timmings, enn Twinmos. Men de koster også litt mer Du vil også få klokket Geil brikkene lenger, sett testen til Snekker'n? Edit: Får og kjøre dual, må du ha to like brikker. F eks x2 Twinmos 256 Pc3200. x2 512. Osv. Mao. like store også? Har som sagt like brikker, men en på 256MB og en på 512MB... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Like store også ja daså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå