Morten HS Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 har akkurat kjøpt nytt høytaler sett, sette rinn alle pluggene, og skal pluggen den inn i hovedkortet.. (har ikke lydkort foreløpig) Har tre innganger bak, en grønn en blå, og en rød.. Prøver både i den grønne og den rød, men det funker ikke..! Noen som vet hva som er galt? takker for svar! Lenke til kommentar
laerda Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Har du installert drivere? Er lydkortet enabla i bios? Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Nei (Fulgte ikke med) Nei( har prøvd, men kommer ikke inn i bios, prøvd både DEL, F12 og F8) Asus A7V8X3 Skrivefeil.. Endret 23. mars 2004 av Morten HS Lenke til kommentar
SoniX Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Ta en titt på cdn som fulgte med hk ditt..lydkortet er vel enablet som default tror jeg.. legg inn chipset driver, og lydkort driver. de er på cdn..good luck. Btw... det følger ALLTID med cd til HK, hvis ikke må du ta deg en tur til butikken du kjøpte det i... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Btw... det følger ALLTID med cd til HK, hvis ikke må du ta deg en tur til butikken du kjøpte det i... Ikke alltid det følger med, fks. hvis man kjøper demobrukt fra Komplett osv. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Prøvd å laste ned lyd driverne til HK fra asus sin webside? Lenke til kommentar
thomasjo Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) har asus A7V8X og mista cden i bagasjen!! men erfaringen min er: onBoard lydkort er noe dritt, jeg har testa dette i 2 år. ved record av feks video/vhs/mic/TV inn, skurrer lyden ved aspilling. maskinstøy e.l., jeg prøvde "alt" før jeg fant ut at det var ikke noe vits, så jeg putta inn et gammelt Creative soundblaster kort. Det funker bra!! dessuten koster de jo bare 2- 300 spenn Anbefales. Onboard = dritt Creative sound card = good ASUS har drivere, men det kan være litt tricky å få lasta ned, stor sett er det bare China linken som virker, hehe Endret 25. mars 2004 av thomasjo Lenke til kommentar
Løve Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Nei (Fulgte ikke med)Nei( har prøvd, men kommer ikke inn i bios, prøvd både DEL, F12 og F8) Asus A7V8X3 Prøv F2 og. Det er den knappen jeg holder inne for BIOS'en min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå