Jaghi Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Hei! Er veldig ny på dette område med vannkjøling, men begynner å få nok så greie på OCing. Har veldig lyst på et enkelt vannkjølingssystem (startsett?) for å få ned støyen fra den h******s vifta og for å øke muligheitane for litt mer OC. Noen som kan anbelfale meg noen sammensetninger? Evt. ferdige sett som dere vet fungerer bra? Ta gjerne med pris og webshop... Specs: AMD Athlon 2800+ "Barton" Club3D Radeon 9800Pro 256mb Abit NF7-S Vs. 2.0 1GB Twinmos PC3200 RAM (2x512 kjører i dual) *Edit: obs... specs... Endret 23. mars 2004 av Jaghi Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Waterchill er jo brukbart da, har det selv og er veldig fornøyd. Her er et komplett waterchill som er ganske bra. Skal du ha et litt bedre så kan du ta dette her Endret 23. mars 2004 av petter'n Lenke til kommentar
Sink Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 eller det som jeg ville tatt dette noe som jeg har tengt på selv. (tror jeg skalbestille i morgen ) Lenke til kommentar
Jaghi Skrevet 23. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2004 Er det enkelt å installere? Har du montert kjølingen på både GPU, CPU og HK? Hva slags kabinett har du, eller hvor stort er det... Har selv et Lian Li kabinett (nokså vanlig m/vindu) ca. meditower. Er det stort nok? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Det er meget enkelt å installere Waterchill. Følger med en god manual. Pass på så du ikke kjøper den aller største radiatoren, det KAN bli trangt. Men jeg kan ikke så mye om vannkjøling selv. Jeg har dette. Les test av Antarctica blokken her og her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå