Demogorgon Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) ettersom du har bøla med vinduet, vil jeg anbefale seg å bruke 90 graders kanter, og slip ned sidene med sannpapir så metallet "går nedover mot plexin".. lister er så stygt, at de burde være ulovelige.. gjorde nesten det samme som du har gjort før tg 03 og jeg synes det ble meget bra. sælig med røde kathoder i. skal prøve meg med en annen farge inni det nye kabinettet mitt nå. men slipte du ned til metallet før du prima? hvis ikke er sjansene store for at lakken begyner å flasse av.. skjedde hos meg husker jeg, etter en tid. men uansett skal jeg i alefall gjøre alt skikkelig denne gangen. pen modd. gleder meg til å se mer. chieftech er ikke bra, men det har masse potensiale, det skal sies. Endret 23. april 2004 av Demogorgon Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Nei.. pussa bare lett over gammel lakken. ikke noe mere.. Bryr meg egentlig ikke om lakken flasser av.. da jeg har ett annet mye artigere prosjekt gående nå Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg vet denne workloggen er gammel, men likevel: Jeg ser ingen bilder! Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Samme her, finner dem heller ikke i stort format. Iallefall ikke i den banen som henvises ved å velge egenskaper på "bilde". Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 kanskje fordi den er så gammel at bildene er slettet Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Bildan er borte ja, skal prøve å spore dem tilbake.. visst dere vill.. Kabbinettet er snart på tur ut vindue.. Endret 18. oktober 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hvis du ikke finner dem, bare et over det ferdige resultattet hadde vært fint. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 vel.. skal se hva jeg får til i morgen.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2004 Vel.. der var de fleste bildene tilbake.. Grunnen er rett og slett at jeg har trodd at denne tråden var helt borte nå, og død ut.. da har jeg ved en feiltagelse slettet image mappen på serveren der bildene lå.. Så nå har jeg ordnet alle linkene i tråden.. så nå er alt oppe å går igjen og jeg har fått en ryddigere server Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Sitter å leser på prosjekt WaterBox Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 3 måneder siden sist vi fikk noen update, hva har skjedd? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2004 3 måneder ja.. fordi jeg er ferdig med chieftec kabbinettet.. over og ut.. alt handler om waterbox nu.. som du kan lese om her Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) Har gjort omtrent det samme selv.. Fjerna alle komponentene og lakket hele kabinettet (ikke det som var svart fra før.) i glisende svart. Resultatet med min Mist og masse neon og vifter med glitter ble det herlig! Endret 9. september 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Mato Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 mye vits og linke til denne tråden haukebø sidne alle bilden er vekke Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 3 måneder ja.. fordi jeg er ferdig med chieftec kabbinettet.. over og ut.. alt handler om waterbox nu.. som du kan lese om her I så tilfelle burde du fjerne linken til workloggen fra signaturen din... Lenke til kommentar
whom Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Venligst sett opp bildene igjen.. Har ikke sett dem skjønner du Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 alle bildene er her i allefall... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) skal se hva jeg får til grunnen til at jeg linker til tråden fortsatt er jo for at folk kan lese hva jeg har gjort.. og som jeg sa.. visst folk vil se resultat, så kan jeg fikse noen bilder.. så nå skal det fleste bildene være oppe Endret 18. oktober 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 det e bra... fine bilder du har tat.... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 fine greier , lakkingen ble jo nesten like bra som en viss bil eg lakket for en tid til bake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå