Stig-Arne Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Fikk det til nå.. men sliter med å få snudd noen bilder.. urk Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 (endret) Nå har jeg fått lakkert det meste.. kan hende det er litt smått igjen som må lakkes, bla hardisk rammene. Men har nå montert inn alt og vil herved vise dere hva jeg har kommet frem til.. http://home.no/sthaukeb/chieftec/Kabinett6...10)th.jpg[/img] Synest selv at det ser bra ut Her synes jeg hk glir veldig fint inn i det svarte.. spes siden hk er svart Blir ikke så mye lys når det ble mer svart inni der, kameraet suger til å fange opp lys i møre områder så.. Er ganske bra med lys der egentlig Fullstendig kabelrot, skal bestille mer kabelsamlere nå.. og ny PSU Den skal også være svart. MIST psu på 450 w Viftestyring må man ha.. gjentar meg selv angående kameraet Ett bedre bilde Det var det.. Må si meg meget fornøyd egentlig.. er bare fronten igjen å fixe på.. Som dere kan se så er cd brenner fronten litt for lys i forhold til de andre enhetene.. Men å demontere fronten på den er noe herk, og i tillegg så har ikke garantien gått ut.. så det får være slik Endret 17. juli 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 blei bra det lite spørsmål. ikke ta hd skuffene? åssen svart er det? jeg kommer til å ta matt svart, men ett par lag med klarlakk oppå.for å unngå så mye riper.slik at det ikke går rett til lakken og den blir skrapa av... men sammendrag, bra jobb.inspirerer meg til og starte med min også.. kanskje jeg må starte snart Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Joda, er fornøyd. Det er ikke matt svart.. .. husker ikke helt hva den het. Skal se om jeg får tak i klar lakk og lagt på.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2004 Bare legger til ett siste bilde av lysene på rheobusen: Synes at det så litt tøft ut da.. Funderte litt på det.. På DVD rommen så må det jo gå ann å legge litt neon strips/wire rundt åpningen.. blir det bra eller? Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 neon strips/wire hvor sa du? inni cdrommen ? hehe.vitsen med det a? skal du ha den oppe da eller ? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 dvd rommen, er slot inn.. Slik at det lyser ut sprekken liksom.. hehe Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 må si meg eni med kentbj. hvorfor ikke HD skuffene? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) glemte dem.. og fordi at det bryter ganske bra med alt det svarte i kabinettet. synes selv det ser ganske bra ut Edit: bildene blir borte litt grunnet oppryddning på ftp serveren Endret 28. mars 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
kverna Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 ÆÆÆÆÆÆÆ!! alle bildene er borte Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 (endret) jupp.. men snart oppe igjen.. ikke fortvil Nå skulle de fleste bildene være oppe igjen Fixet igjen Endret 28. mars 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 De har gjort en nydeli casemod på Bit Tech da ble det seende slik ut... Har tenkt lenge på å gjøre det samme, men så var det dette å reise seg fra stolen og gjøre det da... Nice Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 De har gjort en nydeli casemod på Bit Tech da ble det seende slik ut... Har tenkt lenge på å gjøre det samme, men så var det dette å reise seg fra stolen og gjøre det da... Nice Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 og vitsen hva? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 skjønte det ikke og på toppen dobbelt post da Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 men det rare var jo at det er to vidt forskjellige tidspunkt Lenke til kommentar
kverna Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 hehe hva er planene videre da forresten ? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 det kan du se her.... Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 neon strips/wire hvor sa du? inni cdrommen ? hehe.vitsen med det a? skal du ha den oppe da eller ? vitsen er at det skal "ulme" rødt ut av slotten da vet du! ;P synes det høres tøft ut jeg! men du bør gjøre så selve wire'en ikke synes Lenke til kommentar
torgros Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 De har gjort en nydeli casemod på da ble det seende slik ut... Har tenkt lenge på å gjøre det samme, men så var det dette å reise seg fra stolen og gjøre det da... Nice Gidd å quote med bilder og dobbelposte i tillegg..... ontopic: skikkelig bra jobba... begynner å likne mitt, bare at du ahr svart og jeg har pusset det ned slit som d bit tech kabbiset..... d ble bra d Keep ut the good work Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå